Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73521Zánik pojistné smlouvy číslo *** pro neplacení pojistného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2024, před rokem

Jitka Bezoušková

Znění stížnosti

Dobrý den,
byla mi zrušena smlouva *** pro neplacení pojistného.
Vašim kolegům se snažím vysvětlit přes e mail
info@uniqa.cz, je tam celá komunikace včetně výpovědí i potvrzení že jsem řádně vypověděla dvě vozidla 12.7. Výpovědi vozidel *** Fabie, *** Felicie
E podatelna zaevidovala obě výpovědi. E-podatelna - zásilka č. *** , číslo smlouvy ***, E-podatelna - zásilka č. ***, číslo smlouvy ***.
Nevím, dokončena byla pouze výpověď *** Fabie
*** Felicie ukončená nebyla. Nevím proč a co bylo špatně.
Přišel mi e mail, zánik smlouvy pro neplacení ke 26.11.2023
Dlužné pojistné činí 579,-Kč.
Postupu moc nerozumím a platit zbytečně 579 Kč se mi nechce.
Domnívám se, že jsem učinila vše správně a řádně, aby mohla být obě vozidla vypovězena v daném termínu a povinná ručení ukončena
Žádám o přezkoumaní situace.
Přeji hezký den a jsem s pozdravem
Jitka Bezoušková


Produkt

Zánik pojistné smlouvy číslo *** pro neplacení pojistného AUTO GO


Požadované řešení

Uvítala bych ukončení tohoto problému bez placení 579 Kč.
Za kladné vyřízení předem děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2024 09:46, před 12 měsíci

Dle dostupných informací pro zrušení povinného ručení u společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. bez udání důvodů, je nutné podat výpověď ke konci pojistného období, tj. ke splatnosti pojistného. Výpověď je nutné doručit poštou nebo na pobočku pojišťovny nejpozději 6 týdnů před koncem pojistného období. V opačném případě se povinné ručení automaticky o další rok prodlouží.

V ostatních případech je nutné uvést do výpovědi důvod, příp. také předložit potvrzení o dané skutečnosti (např. výpověď při prodeji vozidla, vyřazení vozu z evidence, odcizení vozu atd.). V některých případech je však také potřeba dodržet lhůtu pro zaslání výpovědi povinného ručení (např. při zvýšení ceny pojistného lze smlouvu vypovědět do 1 měsíce od oznámení navýšení ceny). Ve výjimečných případech lze povinné ručení ukončit i dohodou stran.

Jestliže spotřebitel splnil lhůtu pro zaslaní výpovědi, měla by být pojistná smlouva vypovězena. V případě, že byla výpověď podána z jiného důvodu než ke konci pojistného období, je třeba si zažádat i o vrácení zbývajícího pojistného. Pokud však byla podána výpověď ke konci pojistného období, je pojistník povinen, jelikož pojistná smlouva trvá až do konce pojistného období, hradit pojistné až do data, které bylo sjednáno v rámci pojistné smlouvy.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.