Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byla mi zrušena smlouva *** pro neplacení pojistného.
Vašim kolegům se snažím vysvětlit přes e mail
info@uniqa.cz, je tam celá komunikace včetně výpovědí i potvrzení že jsem řádně vypověděla dvě vozidla 12.7. Výpovědi vozidel *** Fabie, *** Felicie
E podatelna zaevidovala obě výpovědi. E-podatelna - zásilka č. *** , číslo smlouvy ***, E-podatelna - zásilka č. ***, číslo smlouvy ***.
Nevím, dokončena byla pouze výpověď *** Fabie
*** Felicie ukončená nebyla. Nevím proč a co bylo špatně.
Přišel mi e mail, zánik smlouvy pro neplacení ke 26.11.2023
Dlužné pojistné činí 579,-Kč.
Postupu moc nerozumím a platit zbytečně 579 Kč se mi nechce.
Domnívám se, že jsem učinila vše správně a řádně, aby mohla být obě vozidla vypovězena v daném termínu a povinná ručení ukončena
Žádám o přezkoumaní situace.
Přeji hezký den a jsem s pozdravem
Jitka Bezoušková
Zánik pojistné smlouvy číslo *** pro neplacení pojistného AUTO GO
Uvítala bych ukončení tohoto problému bez placení 579 Kč.
Za kladné vyřízení předem děkuji
|
Tweet |
Dle dostupných informací pro zrušení povinného ručení u společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. bez udání důvodů, je nutné podat výpověď ke konci pojistného období, tj. ke splatnosti pojistného. Výpověď je nutné doručit poštou nebo na pobočku pojišťovny nejpozději 6 týdnů před koncem pojistného období. V opačném případě se povinné ručení automaticky o další rok prodlouží.
V ostatních případech je nutné uvést do výpovědi důvod, příp. také předložit potvrzení o dané skutečnosti (např. výpověď při prodeji vozidla, vyřazení vozu z evidence, odcizení vozu atd.). V některých případech je však také potřeba dodržet lhůtu pro zaslání výpovědi povinného ručení (např. při zvýšení ceny pojistného lze smlouvu vypovědět do 1 měsíce od oznámení navýšení ceny). Ve výjimečných případech lze povinné ručení ukončit i dohodou stran.
Jestliže spotřebitel splnil lhůtu pro zaslaní výpovědi, měla by být pojistná smlouva vypovězena. V případě, že byla výpověď podána z jiného důvodu než ke konci pojistného období, je třeba si zažádat i o vrácení zbývajícího pojistného. Pokud však byla podána výpověď ke konci pojistného období, je pojistník povinen, jelikož pojistná smlouva trvá až do konce pojistného období, hradit pojistné až do data, které bylo sjednáno v rámci pojistné smlouvy.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.