Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, ke konci prosince jsem na prodejně ve Šternberku zakoupila salámek pro kočku značky Shelma, včera jsem doma zjistila, že měly expiraci dne 30.11.2023. Prosím kontrolujte na svých prodejnách trvanlivost zboží. Rozdělala jsem ho a už při rozbalení jsem si říkala, že je nějaký tvrdší, ale že se mi to asi zdá. Podávala jsem to kočičce a ta vůbec nechtěla, přitom je jindy jí vždy. Tak jsem se šla podívat na obal a zjistila jsem, že je prošly což mě vážně nenapadlo, když jsem je kupovala minulý týden. Ještě, že kočička sama nejedla. Byla bych ráda, kdybych nemusela vše kontrolovat co zakoupím. Děkuji.
S pozdravem
Ing. Nikola Martínková
Expirace zboží
Finanční kompenzace za vyhozené zboží.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.