Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#73542Prošlé zboží na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2024, před 12 měsíci

Nikola Martínková

Znění stížnosti

Dobrý den, ke konci prosince jsem na prodejně ve Šternberku zakoupila salámek pro kočku značky Shelma, včera jsem doma zjistila, že měly expiraci dne 30.11.2023. Prosím kontrolujte na svých prodejnách trvanlivost zboží. Rozdělala jsem ho a už při rozbalení jsem si říkala, že je nějaký tvrdší, ale že se mi to asi zdá. Podávala jsem to kočičce a ta vůbec nechtěla, přitom je jindy jí vždy. Tak jsem se šla podívat na obal a zjistila jsem, že je prošly což mě vážně nenapadlo, když jsem je kupovala minulý týden. Ještě, že kočička sama nejedla. Byla bych ráda, kdybych nemusela vše kontrolovat co zakoupím. Děkuji.
S pozdravem
Ing. Nikola Martínková


Produkt

Expirace zboží


Požadované řešení

Finanční kompenzace za vyhozené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2024 13:00, před 12 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2024 21:36, před 12 měsíci

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 15:24, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2024 13:55, před 9 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.