Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#73546Dodán jiný produkt

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2024, před rokem

Rasti Matus

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si parní troubu Electrolux v hodnotě 33.490,-. Cena produktu byla 20.429,- jako “Vánoční Pecka” plus doprava 299,- Kč. Dnes mi Helicar dovezl balík se správním číslem objednávky iinázvem produktu Electrolux EOB8S39Z. Po rozbalení jsem zjistil že je dodaná jiná trouba za 1/4 cenu.
Tímto se na vás obracím na vyřízení dodání správní trouby nakolik mám přichystanej otvor v kuchynské lince pro vestavbu. Navíc jsem musel zaplatit řemeselníka, který jil měl dnes zabudovat,
č. objednávky u společnosti ***


Produkt

Electrolux EOB8S39Z


Požadované řešení

Výměna zboži v co nejlratším termínu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 15:02, před rokem

Dodání jiného zboží je vadou, kterou může spotřebitel u prodávajícího reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2024 15:13, před rokem

Dobrý den. Velice mě mrzí, že došlo k záměně spotřebiče. Prověřujeme, kde nastala chyba. Se zákazníkem jsme se spojili a jakmile budeme mít potvrzeno, že na skladě je vše v pořádku, zajistíme výměnu výrobku za správný, případně svoz a vrácení platby. S pozdravem Jana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2024 09:26, před 12 měsíci


Rasti Matus

Reklamace proběhla úspěšně. Mall zajistil výměnu výrobku. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2024 12:06, před 12 měsíci

Dobrý den, zákazníkovi bylo zasláno správné zboží a byl zajištěn svoz chybně doručeného. Jako omluva za komplikace byl zákazníkovi poskytnut slevový poukaz na případný další nákup. S pozdravem Jana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:34, před 11 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.