Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem byl v čase 14:30 dne 5.1. Penny OC odra Bohnice. Koupil jsem si 6 rohlíku, 1x coca colla 1,5 . 1x cider a cca 1kg banánů.Vyzžil jsem slevovavý kupon. A prodavsčka rekla 97lč tak jsem priložil kartu a odchazím. Acca po 5min mi přišlo stržení částky 197kč blokace karty. Šel jsem zpátky a prodavačka mě hned poznala a říkám ji že jsem platil o dost víc . A odpověd byla jednoduchá: máte účtenku? A bihužel jsě si ji nevzal ale urcite by sla najit po mě byli max 2 lidi. Řekla bohužel naschle.Měla hnědé vlasy mladá tak 30 let. Neskutečný.
Okradli mě o 100kč
Vím že stím už neudělám ale 100kč je dost penez aspoň pro naši rodinu. Je možné ze vy dohledaś predchozi platbu? Jen mě to zajima jestli to jde.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách k tomu určených.
Jestliže byla spotřebiteli naúčtována částka vyšší, než ve skutečnosti činil jeho nákup, jedná se ze strany společnosti o bezdůvodné obohacení, jelikož jednání prodavačky dle § 430 občanského zákoníku společnost zavazuje.
K prokázání nákupu a jeho výši lze využít kamerového systému v prodejně. Spotřebitel není ani povinen prokázat, že zboží zakoupil na prodejně, účtenkou, postačoval by tak i např. výpis z účtu.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti přes kontaktní formulář dostupný zde: https://www.penny.cz/kontakty. Společnost by následně mohla takto podanou stížnost předat příslušné osobě k vyřízení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.