Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73549Dlouhá čekací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2024, před rokem

Michaela Feherova

Znění stížnosti

Dobrý den,
V kfc v Litoměřicích, kde mate nově otevřenou pobočku jsou od začátku velké problémy. Je tam, ale ze katastrofální doba čekání na objednavku. V prvních týdnech otevření jsme na Jidlo čekali více jak hodinu. Ke dnešnímu dni tam není absolutně žádné zlepšení. Dnes 5.1.2024 jsem na drive thru čekala půlhodiny, týden predtim 40 minut ve vnitr. Příjde mi, ze toto určitě není v pořádku u rychlého občerstvení. Navíc dnes jsem v drive thru nedostala ubrousky do tašky s jídlem, nedostala jsem uctenku a ani drzacky na piti. Když jsem o ne požádala, obsluha mi neochotně dala drzacek.


Požadované řešení

Dohlédnout na novou pobočku, aby mohla zákazníkům poskytnout daleko rychleji vyřízení objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 20:46, před rokem

Dlouhé čekání na jídlo lze reklamovat, ale je třeba zvážit, jak k němu došlo. Pokud zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 11:32, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.