Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
V kfc v Litoměřicích, kde mate nově otevřenou pobočku jsou od začátku velké problémy. Je tam, ale ze katastrofální doba čekání na objednavku. V prvních týdnech otevření jsme na Jidlo čekali více jak hodinu. Ke dnešnímu dni tam není absolutně žádné zlepšení. Dnes 5.1.2024 jsem na drive thru čekala půlhodiny, týden predtim 40 minut ve vnitr. Příjde mi, ze toto určitě není v pořádku u rychlého občerstvení. Navíc dnes jsem v drive thru nedostala ubrousky do tašky s jídlem, nedostala jsem uctenku a ani drzacky na piti. Když jsem o ne požádala, obsluha mi neochotně dala drzacek.
Dohlédnout na novou pobočku, aby mohla zákazníkům poskytnout daleko rychleji vyřízení objednávek.
|
Tweet |
Dlouhé čekání na jídlo lze reklamovat, ale je třeba zvážit, jak k němu došlo. Pokud zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.