Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Eshop společnosti (dobra-trafika.cz) nabízí několik možností dodání zboží. Ve chvíli, kdy jsem dostal zprávu, že zboží bylo dodáno na jinou adresu a v jiném režimu způsobu vydání (automatický box vs. kamenná výdejna) ihned jsem informoval zástupce společnosti. Ti odmítli situaci jakkoliv řešit, naopak mi napsali abych si zboží vyzvedl na oné chybné adrese.
Zlepšit zákaznický servis a dodržovat dodání na zvolenou adresu.
|
Tweet |
E-shop dobra-trafika.com provozuje společnost VIVACE spol. s.r.o.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (tj. zboží nebylo dodáno do vybraného boxu), je vhodné uplatnit reklamaci u dopravce. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebiteli doporučujeme vniklou situaci reklamovat přímo u prodávajícího, který následně může taktéž uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, jestliže smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající.
Kontakty na společnost VIVACE spol. s r.o.:
- adresa sídla: Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4,
- e-mail: dobratrafika.com@seznam.cz,
- tel. +420 777 680 670, +420 777 680 940
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.