Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, obracím se na Vás s písemnou stížností z důvodu klamavé reklamy, která je též v občanském zákoníku uvedena. Jedná se o produkt Aku utahovák za 1199,-, který nebyl na prodejně dostupný, měl být k dispozici od úterý 2.1. tento výrobek byl avizován v televizi, v letákách, v aplikaci (kupón zde je i nyní). Na prodejně v Újezdě nad Lesy jsem se obrátil na obsluhu, kde mi bylo sděleno, že měli pouze jeden produkt, který se prodal ihned ráno. Jel jsem tedy ještě na další 3 pobočky, kde mi bylo sděleno totéž.
To, že zboží z letáků nebylo k dispozici se mi stalo již po několikáté, ale vždy jsem byl shovívavý. Nyní ale už toho bylo dost.
Žádám o sjednání nápravy
Aku utahovák
Řešení nechám na Vás. Ale byl bych rád, kdybych produkt získal za výhodnější cenu s ohledem na kompenzaci mé újmy.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Chvojko, mrzí nás, že jste si neměl možnost výrobek zakoupit. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl všechny výrobky, o které budete mít zájem. S pozdravem Tým Lidl.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Tímto žádáme spotřebitele o reakci na vyjádření společnosti, popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.