Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#73551Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2024, před rokem

Martin Chvojka

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás s písemnou stížností z důvodu klamavé reklamy, která je též v občanském zákoníku uvedena. Jedná se o produkt Aku utahovák za 1199,-, který nebyl na prodejně dostupný, měl být k dispozici od úterý 2.1. tento výrobek byl avizován v televizi, v letákách, v aplikaci (kupón zde je i nyní). Na prodejně v Újezdě nad Lesy jsem se obrátil na obsluhu, kde mi bylo sděleno, že měli pouze jeden produkt, který se prodal ihned ráno. Jel jsem tedy ještě na další 3 pobočky, kde mi bylo sděleno totéž.

To, že zboží z letáků nebylo k dispozici se mi stalo již po několikáté, ale vždy jsem byl shovívavý. Nyní ale už toho bylo dost.

Žádám o sjednání nápravy


Produkt

Aku utahovák


Požadované řešení

Řešení nechám na Vás. Ale byl bych rád, kdybych produkt získal za výhodnější cenu s ohledem na kompenzaci mé újmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 20:43, před rokem

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2024 07:41, před rokem

Dobrý den, pane Chvojko, mrzí nás, že jste si neměl možnost výrobek zakoupit. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl všechny výrobky, o které budete mít zájem. S pozdravem Tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 15:52, před 12 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Tímto žádáme spotřebitele o reakci na vyjádření společnosti, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2024 14:10, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.