Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka měla být doručena na adresu. V den doručení jsem byla doma. Řidič mě nekontaktoval nezazvonil a zásilku vyložil ještě před termínem(15.15-16.15) do výdejního místa (uloženo ve 13.30). Uloženo ve výdejním místě vzdáleném více než 15 km a bez dopravní dostupnosti u mého bydliště.
Tato situace se opakovala již po 3.
Kurýr nemá vůbec snahu dostát svému závazku a doručit zásilku dle objednávky. Kašle na to. Při vyzvedávání zásilky na výdejním místě mi bylo sděleno, že postižených je nejspíše více. Kontaktovala jsem Zásilkovnu hned po prvním pochybení v domnění, že dojde ke zlepšení. Požadovala jsem opětovné doručení tak jak bylo objednáno. Od Zásilkovny jen omluva náprava nikde. Prý opětovné doručení není možné.
doručení na adresu
Požaduji kompenzaci za škodu vzniklou nedodržení závazků Zásilkovny.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Záhorská, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Necháme průběh doručení prověřit a případně zjednáme nápravu. Něco takového se nesmí opakovat. V případě, že je v rámci šetření zjištěno, že kurýr nedodržel stanovený postup, mělo by vám být nabídnuto opětovné doručení na vaši adresu. Nikola, tým Zásilkovny
Daný postup nebyl dodržen.
1.V den doručování nepřišla žádná SMS. O doručování jsem se dozvěděla jen náhodou, když jsem se snažila zjistit, kde se balíček nachází.
2.Řidič mne nekontaktoval ani jednou. Zvonek, který má kameru a nahrává záznam při zazvonění, nikdo nepoužil.
3. Balíček nebyl uložen na blízké výdejní místo, nýbrž na vzdálené.
Požaduji ověření, zda kurýr dodržel stanovený postup a zaslání výpisu s GPS, že byl na dané adrese, výpis z volání, a zaslaných SMS mé osobě.
Vaše nabídka opětovného doručení je mi k ničemu, jednalo se o vánoční dárky. Musela jsem tedy balíčky vyzvednout. Nemohu čekat až se Váš kurýr uráčí a doručí zásilku, jak je objednáno. Z tohoto důvodu požaduji kompenzaci.
Dobrý den, paní Záhorská, děkujeme za doplnění informací. Vše jsme předali nadřízenému kurýra, který jeho postup prověří. Hovory i SMS jsou vedeny z našeho systému, můžeme je tedy jednoduše ověřit, stejně tak máme přístup k GPS, díky nimž poznáme, zda byl kurýr na vaší adrese. Věříme, že se nic podobného nebude opakovat, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.