Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupil jsem ubytovani v 5 hvezdickovem hotelu Mapheri Cappadocia Cave od booking.com rezervace *** v terminu 27-29.12.2023
1/ hotel spinavy
2/ topeni pouze v malem krbu ktery nevytopi mistnost-od pulnoci ohen vyhasly a nebylo cim zatopit
3/ jidlo na pokoji velmi nizke urovne a pouze menu jako v bufetu 4 te kategorie-udajne 5 jvezdickovy hotel
4/ personal neni schopen zakladni domluvy v AJ
5/ nelze objednat taxi jelikoz personal vubec nechape co klient pozaduje
6/ topeni ustredni na pokoji zcela nefunkcni
7/ nejblizssi obchod ci restaurace min 20 min taxikem od hotelu
VELKE ZKLAMANI OD HOTELU A SPOLECNOSTI BOOKING.COM kde byl pobyt v hotelu zakoupen
NEAKCEPTOVATELNE
minimalne vraceni 50% zaplacene castky jako odvraceni reseni sporu jinou cestou
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Případnou reklamaci ubytování je třeba uplatnit přímo u jejího poskytovatele.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.