Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
14 hodin čekáme 1 pracujícího instalatéra. Prý v 7. Pak prý ve 2. Nyní prý v 6? Absolutně nenormálni situace 2024!
Nikdo nic nedělal
Oprava !
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že instalatér přijede v určitou hodinu, měla by být tato hodina také dodržena.
V opačném případě by se mohlo jednat o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by platilo, že by spotřebitel mohl po společnosti požadovat náhradu škody, která mu v důsledku prodlení vznikla.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Vážená paní magistro,
děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.
Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné smlouvy na jeden z níže uvedených kontaktů, s odvoláním na Vámi podanou reklamaci prostřednictvím dTestu.
e-mail: stiznosti@generaliceska.cz
pošta: Generali Česká pojišťovna a.s., Stížnosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkujeme, pojišťovna tvrdí, že to ještě řeší…
Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření. Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelce, aby nás mohla o vývoji případu nadále informovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.