Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
v době od 23.12. 2023 do 30.12. jsme byli v hotelu Sansi Kae Beach Resort & Spa, Michamvina Zanzibaru.
Myslím si, že 108 388,- Kč - bez ostatních poplatků je nemálo peněz.
Vybrali jsme si ČEDOK proto, že je to česká cestovní kancelář.
Bohužel.........
Paní delegátka VP nám neřekla vůbec žádné informace, přijela až třetí den našeho pobytu s tím, že má, cituji:" 20 hotelů.". Takže jsme nevěděli kdy je snídaně, oběd.... a vůbec ...NIC jsme nevěděli. Celu schůzku vystupovala velmi arogantně.
Dále......zaplatili jsme si 2 výlety, podotýkám s ČESKÝM průvodcem. A ejhle, náš průvodce hovoří anglicky!!!!!!! Jsme starší lidé, kteří NEUMÍ anglicky!!!!!! Takže kdyby s námi nebyli mladší, kteří nám překládali, nevěděli bychom vůbec nic.
Ano, jednu informaci jsme od paní delegátky dostali , a to bylo její telefonní číslo......
Takže asi takto, kdybychom si vzali baťoh na záda a jeli BEZ cestovní kanceláře, udělali bychom asi lépe.
Pokud víme, s paní delegátkou měli špatnou zkušenost i jiní turisté z jiných resortů.
Marcela Jaroslav Procházkovi
Odpověď, jak byla stížnost vyřízena, resp. jak byla stížnost řešena s delegátkou.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.