Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#73579Velmi špatná práce delegátky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2024, před rokem

Marcela Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v době od 23.12. 2023 do 30.12. jsme byli v hotelu Sansi Kae Beach Resort & Spa, Michamvina Zanzibaru.
Myslím si, že 108 388,- Kč - bez ostatních poplatků je nemálo peněz.
Vybrali jsme si ČEDOK proto, že je to česká cestovní kancelář.
Bohužel.........
Paní delegátka VP nám neřekla vůbec žádné informace, přijela až třetí den našeho pobytu s tím, že má, cituji:" 20 hotelů.". Takže jsme nevěděli kdy je snídaně, oběd.... a vůbec ...NIC jsme nevěděli. Celu schůzku vystupovala velmi arogantně.
Dále......zaplatili jsme si 2 výlety, podotýkám s ČESKÝM průvodcem. A ejhle, náš průvodce hovoří anglicky!!!!!!! Jsme starší lidé, kteří NEUMÍ anglicky!!!!!! Takže kdyby s námi nebyli mladší, kteří nám překládali, nevěděli bychom vůbec nic.
Ano, jednu informaci jsme od paní delegátky dostali , a to bylo její telefonní číslo......
Takže asi takto, kdybychom si vzali baťoh na záda a jeli BEZ cestovní kanceláře, udělali bychom asi lépe.
Pokud víme, s paní delegátkou měli špatnou zkušenost i jiní turisté z jiných resortů.

Marcela Jaroslav Procházkovi


Požadované řešení

Odpověď, jak byla stížnost vyřízena, resp. jak byla stížnost řešena s delegátkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 18:25, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 13:06, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.