Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#73585Reklamace platby sipo 10/2023.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2024, před rokem

Jaroslav Podroužek

Znění stížnosti

Přes sipo jsem zaplatil převodem(opožděná platba 6.11.2023)na účet(zadní strana sipa)*** 2 platby za elektřinu PRE/ĆEZ.Od společnosti ČEZ jsem dostal upomínku za nezaplacení platby(zálohy)a upomínku zaplatil 18.12.2023.částku 530,00kč

Od společnosti PRE při vyůčtování za rok 2023,je nedoplatek 450,00kč.Pošta mi nevysvětlila kam peníze přeposlala ze SIPA.

Předem děkuji za odpověd.


Produkt

platby sipo za měsíc řijen 2023


Požadované řešení

Vratka částky sipa 1 110,00kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 18:28, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Jako vhodný reklamační nárok se jeví řádné poskytnutí služby nebo vrácení finančních prostředků.

Domníváme se, že pokud by chybným poskytnutím služby vznikly spotřebiteli další náklady (např. úhrada upomínky), mohl by tuto částku po společnosti požadovat jako náhradu škody za porušení smluvní povinnosti.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.