Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Absolvoval jsem před svátky jízdu vlakem Regiojet v kupé Business. Během cesty, i když topení bylo zapnuto, byla v kupé zima. Upozornil jsem na to obsluhu a odvětila, že to zařídí. Nestalo se tak a v kupé byla zima, že jsme si museli vzít i bundy. Nebylo nabídnuto jiné kupé apod.(to mají sami v přep. podmínkách). Žádal jsem Regiojet o vrácení části jízdenky. Vzhledem k její ceně a nekomfortu při jízdě, který nikdo neřešil. Nestalo se tak, dle jejich dispečinku nebylo topení poškozené a tak mi nevznikl nárok na vrácení. Řešení mi nepřijde v pořádku.
Vrácení jízdného v plné výši.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.