Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den dne 2.10.2023 jsem jsi nechával zrušit číslo na prodejně O2 Pelhřimov ubezpečovali mě že číslo po 30 dnech bude zrušené samozřejmě ho nezrušili byl jsem na prodejně znova v prosinci znova jsem je žádal o ukončení zase to samý tvrdily mi že číslo je zrušené a samozřejmě opět nic tak jsem zbytečně platil za číslo které jsem nevyužívál tak až telefonicky mi smlouvu zrušili tak dejte si pozor na tuhle pobočku v Pelhřimově a vše kontrolujte s pozdravem D.Korub
Proškolení personálu a dost velké míře vše jim trvá a omlouvaji se pořád mě to stálo 1800 Kč
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že po 30 dnech dojde ke zrušení telefonního čísla, mělo se tak také stát.
Pokud číslo nebylo zrušené ve stanoveném termínu, jedná se o chybu na straně společnosti a domníváme se tedy, že by spotřebitel neměl být povinen dále za službu platit.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás popsaná situace a omlouváme se za možné komplikace při rušení služby. V případě rušení na prodejně O2 je zákazníkovi nabídnuto telefonické spojení s výpovědním oddělením, které může následně tento požadavek vyřešit. Pokud nejsou kolegové dostupní, je jim tento požadavek předán interně.
Abychom se k situaci mohli blíže vyjádřit a seznámit se se všemi informacemi, zašlete nám na e-mail info@o2guru.cz číslo rušené služby společně s datem narozením majitele a odkazem na tuto stížnost. Následně vše prověříme a dořešíme na uvedené adrese.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.