Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
na začátku prosince jsem se s Vodafonem domluvil na přenosu pevného internetu v rámci bytu ke společnosti T-Mobile. Vodafone mi napodruhé 6.12. vygeneroval správný přenosový klíč (poprvé zaslali chybný). Ten jsem předal T-Mobile s tím, že oni mi aktivuji služby 28.12. a Vodafone mi ukončí služby 27.12.
Vodafone mi 26.12. ukončil služby, nicméně podle opakovaných vyjádření ze strany T-Mobilu nedodali veškeré technické podklady pro přenos a nejsou proto schopni jej dokončit. 29.12. technická podpora T-Mobilu údajně emailem požádala Vodafone o řešení a minulý týden jej urgovala.
Dnes jsem mluvil s klientskou linkou Vodafone, kde mi bylo řečeno, že přenos/ukončení služeb je za ně hotový a že nemají komu co předat (z technické podpory mě přepojili na klientské centrum, kde mi toto bylo sděleno). Hovor byl navíc velmi neprofesionálně veden a po upozornění, aby se mnou jednali jako s klientem a neskákali mi do řeči, operátorka prohlásila, že toho není schopna a ukončila jednostranně hovor.
Tj. od 27.12. stále nemám funkční internet a T-Mobile mi tvrdí, že ze zkušenosti s Vodafonem v těchto případech mám očekávat několik dalších týdnů k dořešení. Můžete mi prosím poradit na koho se obrátit, či jak dále postupovat? Na Vodafone nelze zadat elektronickou stížnost, protože jejich web hlásí v dané sekci chybu (předpokládám proto, že mi již ukončili služby).
Děkuji
Pevný internet Vodafone
Zprovoznění čísla, resp dokončení přenosu pevného internetu.
|
Tweet |
U společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
Společnost by přitom měla poskytnout veškeré informace/podklady, které jsou pro přechod k jinému operátorovi nutné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Götthansi, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.