Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Během posledních 14 dní jsem uskutečnila několik prodejů (resp. nabídek) přes Vinted. Několik inzercí mi bylo s upozorněním smazáno, ačkoliv jsem u několika z nich měla důvody k nepochopení. Např. neotevřené balení výživového doplňku na podporu růstu vlasů Tomas Arsov mi byl smazán z důvodu prodeje "léčiv". Naopako jsem na Vinted nalezla prodejní inzerát (stále aktivní) na otevřené balení Alavis Maxima Triple Blend, které se domnívám, že je pro kupujícího jakožto otevřený produkt horší než uzavřené balení bez poškození.
Dnes mi byl smazán inzerát na neotevřené kartáčky Curaprox, které jsem zakoupila online v lékárně z důvodu nutnosti vyčerpat nastřádané věrnostní body za loňský rok. V pravidlech Vinted jsem se nedočetla vyloženě zákaz prodeje kartáčků na zuby (opět jsem v aktivních inzercích kartáčky k prodeji našla).
Prosím o pomoc, aby mi prodejní profil byl opět aktivován.
Na Vinted jsem psala zprávu, na kterou mi bylo odpovězeno, ať jejich rozhodnutí respektuji, ale konkrétní odůvodnění mi sděleno nebylo, popř. ani informace, zda např. za měsíc si budu moct profil založit znova.
Opětovné zaktivování profilu.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nás po uzavření stížnosti informovala, že jí byl účet koncem února obnoven. Uzavíráme tedy stížnost s dosažením dohody stran.