Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7361Nevrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2015, před 9 lety

Lukáš Pazdera

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 27.6.2015 jsem dal na reklamaci do společnosti Alza svůj mobilní telefon. Dne 17.7. byl telefon předán servisní společnosti. Dne 21.7. byl opraven poté, co jsem souhlasil s pozáruční opravou a dne 22.7. byl telefon vrácen opraven do společnosti Alza. Od té doby neposlali telefon zpět k vyzvednutí na prodejnu a neustále tvrdili, že telefon je v autorizovaném servisu. Dne 28.7. zjistili, že telefon je ve skladu a je možné jej odeslat, což neudělali. Neřekli žádný důvod, proč tak činili a komunikují pouze s omluvami a že telefon odešlou později.


Produkt

Evolveo Strongphone D2


Požadované řešení

Vrácení zboží a jasné vysvětlení, proč takto jednali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2015 14:17, před 9 lety

V případě mimozáruční opravy není prodávající vázán 30 denní lhůtou, kterou má na vyřízení reklamace. Nemůže ale bezdůvodně zadržovat opravené zboží. Podle § 1040 občanského zákoníku ten, kdo věc neprávem zadržuje, může být vlastníkem žalován, aby ji vydal.

Byl-li spotřebitel s prodávajícím domluven na určitém termínu, kdy mu bude věc vydána, musí tak prodávající v tomto termínu učinit. Jinak věc zadržuje neprávem.

Navíc občanský zákoník v § 2944 stanovuje odpovědnost za škodu na převzaté věci. Vznikne-li na převzaté věci škoda, musí ten, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradit její poškození, zničení nebo ztrátu, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 21:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.