Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
2.1. zásilka v expedičním skladu
4.1. zjištěno, že jsem propásl email, ( proč není notifikace v appce nebo SMS)kde jsem byl informován, že nelze doručit do zvoleného Z boxu, nestihl jsem v tom krátkém časovém pásmu zvolit náhradní místo, tak mi určili výdejnu, kde byla do 7.1. uvedena dovolená tudíž zavřeno.
8.1. informační SMS, že na ma výdejna má do 14.1. zavřeno
8.1 dopoledne přes kontaktní formulář žádost o změnu výdejního místa kamkoliv, kde si ji budu moc vyzvednout, přišla mi pouze automatická odpověď, že až se k veci dostanou kolegové. Takže vážně budu čekat skoro dva týdny od doručení do expedičního skladu?
Zásilka k odběru kamkoliv,kde si ji mohu vyzvednout. Zapracujte v systému na tom, aby nebyly zásilky přesměrovány do poboček, které mají dovolenou.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den, podle trasování vidíme, že jste si zásilku již vyzvedl a měla by být v pořádku u vás. Mrzí nás, že jste na ni čekal déle, než je obvyklé. Pokud doručení trvalo déle než 10 dnů, doporučujeme uplatnit reklamaci přes tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové by vám měli nabídnout řešení. Nikča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o potvrzení, že již byla zásilka doručena, případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení: