Počet nahlášených stížností: | 188 |
Z toho za letošní rok: | 79 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o pomoc, někdy začátkem prosince/2023 jsem se přihlásil do internetové seznamky seznamkaproseniorycom,bez VIP služby se nedalo v seznamce vůbec nic prohlédnout a tak jsem chtěl zkusit službu VIP ale banka díky bohu transakci zamítla tak jsem to dál neřešil, VIP služby čerpat nešlo a VIP služba nefungovala ani nemohla, přesto jsem obdržel od seznamkaproseniory.com jakýsi spam že jim dlužím ať zaplatím, jsem přesvědčen že když jsem službu VIP nečerpal a ani nemohl nic nedlužím a pokládal spam za bezpředmětný nesmysl nebo omyl a nic jsem neřešil a samozřejmě neplatil,vždyť nebylo za co... Načež mi z této emailové adresy collection@fairmount.world přišel viz níže email opět do spamu. Vlastně ani z toho nerozumím kolik vlastně celkem dlužím,za co a kam mám zaplatit na jaké číslo účtu částek je tam více a jejich součty neodpovídají nebo tomu jen nerozumím.
Můžete mi prosím pomoct nebo alespoň poradit jak mám postupovat...
Děkuji J.Frinta
Nic neplatit, nebo mám jak postupovat, nebo zada mám vyhledat právní pomoc, popřípadě prosím o doporučení právního zástupce který by se tím mohl zabývat... Děkuji
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit cenu za zboží nebo služby, které si od společnosti prokazatelně objednal.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek ohledně placené služby nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat danou společnost.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ukončení úplatného smluvního vztahu musí být provedeno v textové podobě. Aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.