Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7362Neuznaná reklamace - tablet Sencor Element 8 4KIDS dual

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2015, před 9 lety

Petra Doksanska

Znění stížnosti

Zakoupila jsem tablet urceny pro deti.Presto mi detsky program nefunguje a ja vlastne vzdy musim diteti asistovat. Pridane ikonky v detskem rezimu samovolne po restartu mizi.
1.reklamace - reklamovan software a reprak. Vysledek - reprak vymenen, k softwaru se nevyjadrili. Nasledna emailova komunikace: "Aplikace spustitelné z dětského rozhraní musí být instalována na interním úložišti."
2.reklamace - vyndala jsem SD kartu a znovu jsem provedla instalaci, software opet nefungoval. Vysledek - neuznana reklamace - "Zahlcena pamet pristroje. Za aplikace tretich stran nense vyrobce tabletu odpovednost."
Pamet pristroje je rozdelena na 2 typy internich pameti. Internal storage 738mb used, 270mb free. A pak je tam cosi oznaceno jako SD card, coz je druh interni pameti: 229mb used, 4.6gb free. Tak verim, ze zahlcena pamet to není.
Jinak na strankach CZC je u tabletu uvedeno, ze ma "Integrovaná paměť: 8 GB + 8GB micro SDHC karta" a ja mam pouze 1GB aplikaci v interni pameti.


Produkt

tablet Sencor Element 8 4KIDS dual


Požadované řešení

Vraceni penez. Verim, ze je spatny software jako takovy a novy tablet stejneho typu se bude chovat stejne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2015 16:56, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od převzetí zboží, má se za to, že bylo vadné už při koupi. Důkaz opaku musí provést prodávající. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Projeví-li se vada později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel také tehdy, pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zbožíobjeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2015 14:13, před 9 lety

Dobrý den paní Doksanská.

Problém u tabletů jsou právě aplikace třetích stran, které výrazně ovlivňují chod zařízení. Je nutné brát zřetel na instalované aplikace a před instalací doporučujeme pročíst recenze jiných uživatelů. Co se týče volné paměti , tak paměť je rozdělena na systémovou - cca 1GB (část je zabrána systémem) a paměť chovající se jako SD karta. Problém je v tom, že většina aplikací se instaluje na paměť systémovou a zahltí ji (je nutné aplikace manuálně přesunout na SD paměť- bohužel ne všechny aplikace toto podporují).

Pokud se na tabletu projevuje vada i po obnovené továrního nastavení (bez instalací aplikací třetích stran) doporučuji tablet znovu reklamovat.

S pozdravem
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2015 07:05, před 9 lety


Petra Doksanska

Dobry den,

jiz v uvodnim popisu jsem uvedla, ze, cituji "Internal storage 738mb used, 270mb free." To znamena, ze jeste ctvrtina interni pameti je volna, takze nemuzem mluvit o zahlceni. (kdyz pominu, ze na instalaci aplikaci nabizite pouze 1GB, nejak si nedokazu predstavit, k cemu je ten zbytek (na filmy? fotky?).

Ted presne nerozumim Vasi rade - pokud se projevi vada i po obnove tovarniho nastaveni, doporucuji tablet znovu reklamovat. Ale bez instalace aplikaci tretich stran.

1/ kdyz udelam tovarni nastaveni, tak tam preci nejsou zadne aplikace (maximalne par predinstalovanych), takze neni ikonek, jez lze pridavat.

2/ pred prvni i druhou reklamaci jsem tovarni nastaveni provedla a pridala pouze par her a chyba se projevila.

3/ klidne mi doporucte aplikace, ktere schvalujete (apson 10ks)

4/ pokud nechcete vratit penize (na coz mam podle sveho nazoru pravo, protoze tablet se s detskym rezimem a hrami neda pohodlne s ditetem pouzivat), tak mi prosim aspon odinstalujte ten detsky rezim.

Dekuji
Petra Doksanska

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 12:31, před 9 lety

Společnost může na vývoj případu reagovat. Pokud tak neučiní v přiměřené době, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 18:28, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme pro nereakci subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.