Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Autobus jedoucí trasu Rýmařov - Bruntál - Opava - Ostrava 920 (902920 4) odjezd 6:22 z Rýmařov,,aut.st. Řidič dnes 9.1. 2024 v -15°C nezapl po celou cestu topení. Pocitově mohlo být v autobuse cca -10°C. Cestující mrzli celou cestu bez ohledu na to, jak dlouho se jelo. Myslím si, že tento akt byl nelidský a byla bych rada, kdyby se to již neopakovalo. Předem děkuji a budu pozorovat nastávající změny. Příště toto již budu řešit jinak. S pozdravem Martina.
Zapnout topení v mrazivych dnech.
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídala objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví sleva z kupní ceny jízdenky.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.