Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73628Nezaplé topení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před rokem

Martina Kolářová

Znění stížnosti

Autobus jedoucí trasu Rýmařov - Bruntál - Opava - Ostrava 920 (902920 4) odjezd 6:22 z Rýmařov,,aut.st. Řidič dnes 9.1. 2024 v -15°C nezapl po celou cestu topení. Pocitově mohlo být v autobuse cca -10°C. Cestující mrzli celou cestu bez ohledu na to, jak dlouho se jelo. Myslím si, že tento akt byl nelidský a byla bych rada, kdyby se to již neopakovalo. Předem děkuji a budu pozorovat nastávající změny. Příště toto již budu řešit jinak. S pozdravem Martina.


Požadované řešení

Zapnout topení v mrazivych dnech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 19:17, před rokem

Pokud služba neodpovídala objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví sleva z kupní ceny jízdenky.

Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 13:09, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.