Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Spolecnost Vodafone u ktere jsem 13let bez smlouvy ted asi uz 8let mi svevolne bez jakehokoliv oznameni zrusila tarif krey jsem mel dojednan a pravidelne platil a ted po mne pozaduje uhrazeni castky nad rameca podle jejich tarifu ktery jsem pry prekrocil at si toho nejsem vedom podle tarifu ktra jsem mel a pravidelne platil.spolecnost jako je vodafon si preci nemuze delat co chce se zakazniky kteri jsou u nich takovou dobu jako ja j a svevolne si urcovat podminky bez jakehokoliv oznameni.
stiznost na vodafone jako spolecnost
|
Tweet |
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat zákazníka o uveřejnění.
Informaci o změně tarifů musí tedy podnikatel zveřejnit ve svých provozovnách a na webových stránkách měsíc před nabytím účinnosti změny a toto zveřejnění oznámit zákazníkovi (většinou ve vyúčtování).
Reklamaci na vyúčtování ceny je zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, zákazník by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou cenu a až následně se domáhat vrácení uhrazené částky. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Nebyla-li mezi zákazníkem a podnikatelem sjednána smlouva na dobu určitou, může zákazník smlouvu vypovědět. Podle čl. 6.1.2 Všeobecných podmínek společnosti Vodafone Czech Republic a.s. po sdělení/doručení výpovědi bude smlouva ukončena nejpozději posledním dnem následujícího zúčtovacího období, pokud nebylo dohodnuto jinak ve smlouvě.
Dobrý den, pane June,
mrzí mě, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost.
Samozřejmě máte možnost podat reklamaci, na jejímž základě dohledáme konkrétní informace a celou situaci důkladně prověříme. Jak v tomto případě postupovat, se dočtete na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Reklamaci podám to je samozřejmost.S Vaší společnosti se rozloučím.Nepochopim jak si někdo muže dovolit měnit pravidla jen tak jak se mu zachce.To je jako kdybych si šel koipit třeba televizi na splátky stala 20 tis a pak mi po roce řekli žese spletli že stoji 30tis.Jinak pro zajimavost jsem dnes koukal na učet u Vas a mam od 25.7 učet zase 3300kč za 3 dny volání s Vámi jako spolecnosti nikam jinam jsem nevolal tarif mam 1650kč A nad volaní mam ted zbytek??Vy jste mi navysili svevolně tarif a vzali veškere vyhody ktere jsem měl a učtujete mi roaming ještě za to že s Vami mluvim 6.50za minutu??Myslite si že je tohle Moralní atd po 13 letech co jsem Vám byl věrnej jako zakazník?Nechci s Vami mít už nic společneho.Sbohem a všude Vas vřele budu doporučovat
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.