Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 23.12 2024 jsme si objednali a hned na místě Okey Štěrboholy jsme i zaplatili postel,
spěchali jsme jelikož mám rozbitou
postel a momentálně spím na matraci na zemi. Hned 23.12.24 nám přišel mail že objednávku eviduje a že
bude připravena k expedici.
Dne 2.1.24 nám přišlo že objednávka nebyla uhrazena a že bude muset být
stornována jestli ji neuhradime.
3.1.24 jsem volala že objednávka byla
uhrazena a operátor mě řekl že zaurguje aby byla s předstihem vyřízena jelikož to byla chyba z vaší strany ani to neproběhlo, zboží
dorazí jako bych si ho objednala 3.1.24.teď jsem nemocná a spím na zemi. Proto žádám o finanční kompenzaci za dobu kdy z vaší strany
nebyla objednávka včas dodána.
Děkuji Beranová Jitka
Finanční kompenzace za dobu čekání
způsobenou chybou z vaší strany.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
při vytvoření objednávky byl zákazník informován o nejzazším termínu dodání vč. přepravy , v případě volby platby předem může dojít k posunu termínu dodání v závislosti na připsání platby na náš účet. Zákazníkovi vzniká nárok na kompenzaci pouze v případě, že avizovaný termín v kupní smlouvy je překročen, viz obchodní podmínky kupní smlouvy. Kupní smlouva je evidována na jiného spotřebitele, než je uvedená stížnost, bližší informace z důvodu ochrany osobních údajů spotřebitele tak nebudeme poskytovat.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Jestliže nebyl smluven termín dodání, platí, že by mělo být dodáno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud by však určitý termín domluven byl, je společnost povinna v něm dodat a pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení (viz původní vyjádření) - následně by spotřebitelka mohla požadovat kompenzaci např. přiměřenou slevou.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat na výše uvedené a informovat o vývoji stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.