Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#73634Nevyřízená reklamace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před rokem

Waclaw Zdzislaw Graliński

Znění stížnosti

Dne 07.11.2023 jsem reklamoval na prodejně firmy CZC.cz Brno-Křenová, grafickou kartu pro elektronickou závadu. Dne 06.12.2023 obdržel jsem SMS správu, že reklamace je vyřízena. Téhož samého dne jsem jel na prodejnu pro vyzvednutí reklamované karty. Při předání grafické karty všiml jsem se že ta je mechanický poškozena (montážní plech, který drží kartu ve slotu hlavní desky PC a který jé vůči čelu karty pod uhlem 90° , je dost ohnutý, což prakticky brání umístění karty do slotu hlavní desky PC a tým samým k řádnému používání výrobku ). Reklamaci jsem odmítl převzít z tím, že nemohu přijmout poškozené zboží. Měl jsem obavy, že grafická karta byla poškozená mechanicky při přepravě, dost silným nárazem a v budoucnu se to bude projevovat při používání karty. Obchod chtěl uzavřít reklamaci z tím, že sepíše novou reklamaci, z čím jsem nesouhlasil. Zaměstnanec obchodu odmítl sepsat protokol o odmítnuti převzetí reklamované grafické karty z tím, že ne mají na to formuláře. Vzali grafickou kartu zpět na opravu, a že zhruba do 10 dni mi se ozvou. Tuto skutečnost zapsali na původní reklamační list. S takovým postupem jsem nesouhlasil, a po uplynutí zákonem stanovené 30 denní lhůty na vyřízení reklamace, jsem odstoupil od kupní smlouvy.Dne 09.12.2023 jsem odeslal dopis „Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace” na adresu firmy CZC.cz s.r.o., U garáží 1611/1, 170 00 Praha 7 IČO:25655701 i do dnešního dne neobdržel jsem žádnou odpověď.


Produkt

VGA AMD GIGABYTE RX 6900 XT XTREME WATERFORCE WE


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 19:32, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.