Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73637Nedodání zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před rokem

Renáta Pospíšilová

Znění stížnosti

Dne 29.12.2023 byl podán balík do Z-boxu v Jarošově nad Nežárkou .Odesílateli se otevřely údajně 2 schránky a do jedné z nich vložila balík. Kurýr balík do dnešního dne nevyzvedl.Po urgenci na zásilkovně mi bylo sděleno,že na místo bude poslán technik, který provede inventuru a balík najde a event.vyzvedne. Do dnewšního dne tak nebylo učiněno a po téměř každodenních telefonických urgencích mi nikdo nebyl schopen řící, kdy pošlou technika k Z- boxu


Produkt

Zimní péřová bunda v hodnotě 5.000,- Kč


Požadované řešení

Žádám dohledání, vyzvednutí a dodání balíku co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 19:43, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2024 14:11, před rokem

Dobrý den, paní Pospíšilová, mrzí nás, že jste se dostala do takové situace. Kolegové by měli udělat vše pro to, aby technik Z-BOX navštívil co nejdříve, někdy to však může chvíli trvat. V trasování vidíme, že byla zásilka již doručena a měla by být v pořádku u vás. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2024 12:27, před 12 měsíci


Renáta Pospíšilová

Děkuji za odpověď, ano zásilka byla po 15. dnech a neustálých telefonických připomínkách a následném podání reklamace odesílatelem konečně doručena .Celou dobu se čekalo na technika,který nebyl schopen dorazit k Z-boxu aby vyzvedl zásilku.Následné doručování pak proběhlo velice rychle.Tímto stížnost ukončuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:09, před 10 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.