Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73643Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před rokem

Jana Haikerová

Znění stížnosti

Cestovala jsem 27.12.2023z Hranic na Moravě do Brna. Přes hodinu jsem se marně snažila koupit jízdenku pomocí aplikace. Nepodařilo se mi vůbec připojit. Pokladna na nádraží v Hranicích byla mimo provoz z technických důvodů, přesto, že pode otevírací doby i informací na internetu měla být otevřená.
Stevardka ve vlaku mi řekla, že žádné informace o nefunkčnosti aplikace nemá ani uzvřené pokladně nemá. Přinutila mne zaplatit jízdenku za vysokou cenu vystavení jízdenky ve vlaku. Regiojet reklamaci zamítl, za uzavřenou pokladnu odmítl zodpovědnost.


Požadované řešení

Omluva, Poučení personálu jak má postupovat při mimořádném uzavření pokladny, vrácení rozdílu mezi uhrazeným jízdným a cenou na internetu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 20:01, před rokem

Pokud se spotřebitel pokoušel zakoupit jízdenku v aplikaci před odjezdem, avšak aplikace byla nefunkční a pokladna na nádraží byla uzavřena, neměl by být spotřebitel následně pokutován za to, že nemá koupenou jízdenku.

Pokud spotřebitel podal stížnost proti uvedenému postupu, avšak stížnost byla zamítnuta, může spotřebitel požádat o nové přezkoumání situace (ideálně by měl současně předložit důkazy o nefunkčnosti aplikace/uzavřené pokladně).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 13:12, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.