Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#73647Maso uzeniny pobočka Turnov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před 12 měsíci

Martin Vlk

Znění stížnosti

Dobrý den, opakovaně jsem u pultového prodeje uzenin v Kauflandu Turnov dostal krájenou šunku, která byla zešedlá, slizká a zapáchal. Vrchní vrstva byla čerstvá cca.4 plátky a spodní zbylé jsem opět musel vyhodit. Nakupuji zde většinou 25-30 dkg.
I přesto,že jsem žádal obsluhu, aby mi dala čerstvě v daný den krájenou uzeninu bez ohledu zda je akční či nikoli, mi byla uzenina podstrčena stará a nechutná.
Proto již uzeninu zde kupovat nebudu. A pokud přístup k zákazníkovi zůstane na této prodejně stejný a kvalita se nezlepší, věřím že další zákazníci budou naší rodinu následovat.


Produkt

Vinohradská šunka 279,- Kč/kg 9.1.2024 v 11:22hod


Požadované řešení

Při této ceně bych čekal kvalitu.
Někdo za to asi zodpovídá?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2024 08:39, před 12 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost ji vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2024 13:00, před 12 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:33, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 13:41, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.