Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, opakovaně jsem u pultového prodeje uzenin v Kauflandu Turnov dostal krájenou šunku, která byla zešedlá, slizká a zapáchal. Vrchní vrstva byla čerstvá cca.4 plátky a spodní zbylé jsem opět musel vyhodit. Nakupuji zde většinou 25-30 dkg.
I přesto,že jsem žádal obsluhu, aby mi dala čerstvě v daný den krájenou uzeninu bez ohledu zda je akční či nikoli, mi byla uzenina podstrčena stará a nechutná.
Proto již uzeninu zde kupovat nebudu. A pokud přístup k zákazníkovi zůstane na této prodejně stejný a kvalita se nezlepší, věřím že další zákazníci budou naší rodinu následovat.
Vinohradská šunka 279,- Kč/kg 9.1.2024 v 11:22hod
Při této ceně bych čekal kvalitu.
Někdo za to asi zodpovídá?
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost ji vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.