Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Francouzský řidič naboural zezadu auto mé dcery v jejím voze před přechodem pro chodce na semaforu na čtyřproudovce směr Kladno před letištěm Ruzyně, když snížilo rychlost na stanovenou hodnotu. Ještě řval, že ČR je hnus, kde jsou přechody na dálnici a že není viník.Jeho vina byla ale nesporná a vše šetřila asistenční služba a byla přivolána i policie, která však řekla, že když škoda nepřeshuje 100 tis. na každém vozidle, což dle tvrzení asistenční služby nepřesahovala - a nikdo nebyl zraněn, nepřijede, protože toho má hodně.Policií bylo oznámeno, že viník je francouz. Vše sepsala asistenční služba a vozidlo bylo dáno do opravy k její partnerské organizaci - Auto Opat. Za vozidlo po dobu opravy jsme měli zapůjčeno náhradní vozidlo. Při vystavení faktury na opravené vozidlo,ale nárok na náhradní vozidlo skončil. Jenže krycí dopis již 6 dní od Alianz nedorazil - přes naše úpěnlivé žádosti a několikeré urgence. Nemůžeme si dovolit zaplatit fakturu sami, protože dcera pobírá jen nemocenskou na rizikovém těhotenství a já hmotnou nouzi. Našetřené prostředky jsme investovali do postýlky,kočárku a výbavičky pro miminko. Děťátko se má narodit koncem srpna začátkem září, ale vzhledem k rizikovému těhotenství může i dříve a od domu je 2km vlak nebo ráno a večer jezdí autobus - prázdninový provoz.Nevím, co bychom dělali, sousedy nemáme a ti jediní jsou Rusové a nezdržují se tu. Jsme v hrozném stresu. Není přece možné, aby ten, kdo dodržuje předpisy byl pořád poškozován!!!Chci vědět, na kom máme žádat náhradu za způsobenou újmu.Od pondělka od rána vozidlo nemáme a pokud dojde k nějakým problémům, chci vědět, koho žalovat. To, že bourá cizinec je celkem běžné, dle sdělení Auto Opat tvrdí, že mají od Alianze normálně krycí dopisy během několika málo hodin a my ani po 6 dnech?!! KontaktovaLI JSME ASISTENČNÍ SLUŽBU,ALIANZ - zákaznické centrum několikrát, bylo mě v pátek přislíbeno, že udělají maximum, ale nic, v úterý jsem volala znovu, ale už méně zdvořile mi bylo sděleno, že si to mám uhradit sama, když to zavinil cizinec a cosi že chybí od policie a že se vše musí prověřit!!!Nikdo za to nemůže, že boural zrovna cizinec, jen on sám. Měl mi včera zavolat likvidátor Novák, ale nevolal NIKDO. Asi je nějaký problém s partnerskou pojišťovnou. Chci vědět, jak je možné, že se nemyslí na takové případy a člověk zůstane bez vozu i když nezavinil vůbec nic. Jsme skutečně rozhořčeni. Na opravu nemáme a žádné živé příbuzné, aby nám vůz půjčili také ne. O penězích ani nemluvě.Také nevím, proč bychom se tím jako poškození měli vůbec zabývat.Proto si stěžuji.Potřebujeme stěhovat věci a náš vůz je od minulého čtvrtka hotový.Bez krycího listu ho ale nikdo nevydá.
Naše škodní udlálost má číslo: 2015106057
2015106057 - úhrada z ručení vozidla viníka dopravní nehody
Vydání našeho opraveného vozu.
|
Tweet |
V případě dopravní nehody má poškozený přímý nárok na náhradu škody proti viníku nehody, případně proti jeho pojistiteli; to však bude záviset na obsahu smlouvy mezi škůdcem a jeho pojišťovnou. Proces vymáhání škody, zvláště pokud je viník cizincem, může být velmi zdlouhavý. Pomoc při vyřízení škody způsobené na území České republiky zahraničním vozidlem poskytuje českým motoristům Česká kancelář pojistitelů, na kterou se spotřebitelka může obrátit s žádostí o pomoc při vymáhání svého nároku. Bude však třeba předložit potřebné údaje pro identifikaci viníka nehody a jeho pojišťovny, záznam o průběhu nehody či jiný doklad prokazující její zavinění. Zároveň je nutné doložit vzniklou škodu.
Pokud se spotřebitelka rozhodne hradit škodu z vlastního havarijního pojištění, bude způsob plnění záviset na obsahu smluvních ujednání a pojistných podmínek. Bez jejich prostudování nelze učinit závěr o existenci nároku vůči pojišťovně. Doporučujeme proto nahlédnout do pojistné smlouvy, která by měla stanovit přesný postup a případné lhůty pro poskytnutí pojistného plnění.
Dobrý den,
jedná se o delegovanou škodu, kde vystupujeme jako korespondenční partner Allianz Francie. Pro výplatu pojistného plnění je důležitý jednak právní základ, a také potvrzení pojistného krytí.
Potvrzení pojistného krytí jsme od našeho partnera obdrželi dne 30.7.2015 odpoledne a platba na servis (krycí dopis) byla poukázána dne 31.7.2015 dopoledne.
U těchto škod jsme odkázáni na informace od našich partnerů, což samozřejmě vyžaduje delší časové nároky než u škod tuzemských.
Litujeme komplikací, které Vám vznikly v souvislosti s řešením škodní události.
S pozdravem
Allianz a.s.
Vyjádření d-testu - vůbec nerozumím o čem je řeč - jako že mám studovat pojistnou smlouvu ve francouzštině? Kdo s sebou do ciziny vozí pojistné smlouvy?Já umím jen česky.Odpovědi D testu opravdu nerozumím. Naštěstí se věci daly do pohybu a autíčko už máte.Na místě byla asistenční služba, která hodně pomohla a také její manažer pan Mestrovič dělal i na Alianz co mohl, vč.toho, že volal toho Francouze.
Jediné resumé - jakmile Vás nabourá cizinec, volejte policii,i kdyby byla škoda nižší, asistenční služba je také dobrá, ale asi nemá pro škodu takový význam, jak jsem pochopila - hlavně jde-li o cizince. Hlavní je, kdo škodu zavinil. Jo a na českých specialitách - přechodech pro chodce přes dálnice pro jistotu koukejte do zpětného zrcátka, zda za Vámi nejede cizinec, který nechápe, proč je na dálnici najednou 50 a radar a vůbec, proč je tam přechod.My jezdíme často přes 2 - Strakonická před Cukrákem u Zbraslavi - přes ten skoro nikdo nechodí a slouží hlavně k inkasování pokut při měření policie mobilním radarem. Naštěstí je do pořádného kopce poblíž benzínky - a ten u nájezdu/sjezdu na letiště Ruzyně. Bouračky jsou u toho druhého prý časté...
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, stížnost uzavíráme. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.