Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#73650Dříve ukončen obchod než je otevírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2024, před rokem

Karel Nepovím

Znění stížnosti

Dobrý den,vzhledem k vaší otevírací doby, což máte vyvěšeny na obchodě do 23h Billa Florenc ,tak už nepouštíte už ve 22:50 při tom máte otevírací dobu do 23h takže máte mít ještě v tento čas mít otevřeno..!!!!!děkuji za pochopení.


Požadované řešení

Doporučuji zavírat obchod pro zákazníky přesně ve 23h


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2024 07:12, před rokem

Podle § 434 občanského zákoníku dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Jednání podnikatele mimo právní styk se řídí pravidly slušnosti a není možné je řešit právní cestou. Vzniklé problémy je možné řešit pouze přímo s podnikatelem prostřednictvím stížnosti na pochybení zaměstnance podniku, jehož jednání je přičitatelné podnikateli.

U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby podniku, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2024 10:00, před rokem

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:32, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 13:39, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.