Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#73677Provedená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před 12 měsíci

Jiřina Pančenková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.01. 2024 z účtu mé dcery odešlo 1488,- na váš účet, var.s. ***. Jelikož dcera k účtu nemá přístup, chtěla bych se dopátrat co je to vlastně za platbu. Účet je veden na nezletilou Elizabeth Skřičkovou.
Děkuji Vám za brzkou odpověď.
S pozdravem

Jiřina Pančenková
***


Požadované řešení

Prosím o zjištění co se jedná za platbu, jelikož si nejsem vědoma že bychom nějakou zadávali, chtěla bych požádat buď o vrácení peněz, anebo se ze své strany postarat o to aby se toto nemohlo opakovat.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 09:04, před 12 měsíci

Jestliže společnost obdržela finanční prostředky bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V tomto případě by se tak mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Doporučujeme se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2024 09:25, před 12 měsíci

Dobrý den, rádi bychom vás požádali o kontaktování naší zákaznické podpory pro podrobnější informace. Můžete nám napsat na e-mail: podpora@comgate.cz nebo zavolat na tel. číslo 228 224 267. Naše zákaznická podpora vám s radostí pomůže s dohledáním detailu platby a vyřešením případného problému. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 14:54, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 13:57, před 10 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.