Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#73678Dodání zboží do jiného Parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před rokem

Kateřina Cpinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 9. 1. jsem obdržela mail od PPL s informací, že převzali moji zásilku (č. ***) a budou ji doručovat do mnou vybraného Parcelshopu (Zemědělská 49/9). Následující den však přišla zpráva, že zásilka je připravena k vyzvednutí, ovšem na úplně jiné adrese v jiném Parcelshopu (Merhautova 6). O změně Parcelshopu jsem nebyla nijak dopředu informována, ani mi tato změna nebyla jakkoliv vysvětlena. Zaplatila jsem si tedy za službu, kterou jsem nedostala, neboť jsem si zvolila Parcelshop, který je pro mě nejpohodlnější, což ale momentálně neplatí a je to pro mě zbytečná zajížďka.

Pochopila bych, pokud by mne společnost PPL informovala, že do mnou vybraného Parcelshopu nelze zásilku doručit např. skrz momentální zahlcení tohoto místa. To se však nestalo a zásilka byla bez dalšího doručena jinam.


Požadované řešení

Byla bych ráda za přiměřenou slevu z ceny za dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 09:06, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 15:07, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.