Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat,z jakého duvodu ranní autobus číslo 17 nepočkal na přípoj autobusu 7.Stalo se tak dne 10.1.2024 na zastávce vozovna dopravního podniku směr Předlická v čase odjezd v5.30 Vystoupili jsme z autobusu
číslo 7a než jsme stihli přejít silnici na druhou stranu zastávky tak nám před očima ujel.Tohle se přece nedělá. Chtěla bych vyjádření .proč tak učinil jistě pochopíte, že je velmi nepříjemné mrznout dalších 15 minut na přípoj 17 z města a ještě k tomu přijít pozdě do práce.
S pozdravem a předem děkuji za jakkoukoliv odpověď.
Burocková Kateřina
PS: Prosím odpověd odeslat na email:***
Bylo by dobré kdyby někdo řidiči vysvětlil ,že mohl počkat než přejdeme silnici ,vždyt by ho to tolik nezdrželo .Je tam přeci kvuli cestujicím,co jezdí do práce.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.