Společnost


Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73679Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před 12 měsíci

Kateřina Burocková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat,z jakého duvodu ranní autobus číslo 17 nepočkal na přípoj autobusu 7.Stalo se tak dne 10.1.2024 na zastávce vozovna dopravního podniku směr Předlická v čase odjezd v5.30 Vystoupili jsme z autobusu
číslo 7a než jsme stihli přejít silnici na druhou stranu zastávky tak nám před očima ujel.Tohle se přece nedělá. Chtěla bych vyjádření .proč tak učinil jistě pochopíte, že je velmi nepříjemné mrznout dalších 15 minut na přípoj 17 z města a ještě k tomu přijít pozdě do práce.
S pozdravem a předem děkuji za jakkoukoliv odpověď.

Burocková Kateřina

PS: Prosím odpověd odeslat na email:***


Požadované řešení

Bylo by dobré kdyby někdo řidiči vysvětlil ,že mohl počkat než přejdeme silnici ,vždyt by ho to tolik nezdrželo .Je tam přeci kvuli cestujicím,co jezdí do práce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 21:08, před 12 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 13:18, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.