Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7368Dodani atrapy misto hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2015, před 9 lety

Eva Coufova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si pres SevoZdroj od teto firmy hodinky, prisla mi pouze nefunkcni atrapa bez strojku. Telefony FaMe trade ani SlevoZdroje nefunguji, jedno cislo je totozne. Vsechny odkazy na tyto hodinky a recenze na ne jsou nefunkcni, z internetu zmizely.


Produkt

Elegantni damske hodinky


Požadované řešení

Dovolat se na firmu, a pisemne se domluvit na vraceni penez za zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 13:47, před 9 lety

Ve stížnosti popsané jednání prodejce spočívající v nabídce a prodeji dámských hodinek, které jsou ve skutečnosti atrapou hodinek bez strojku, což spotřebitel není schopen určit z nabídky prodejce prováděné formou internetového prodeje popisem přímo u výrobku. Takové jednání prodejce naplňuje znaky skutkové podstaty správního deliktu klamavé obchodní praktiky dle § 5 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele. Klamání je jednání uvádějící někoho v omyl,například tím, že podnikatel opomene uvést důležitý údaj, jenž s přihlédnutím ke všem okolnostem lze po podnikateli spravedlivě požadovat. Jednání podnikatele je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodnutí spotřebitele tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Spotřebitelka může v daném případě zvážit podání podnětu státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci k provedení kontroly u podnikatele. V případě zjištěného porušení zákona o ochraně spotřebitele je oprávněn dozorový orgán uložit ve správním řízení podnikateli pokutu.

Spotřebitelka může v tomto konkrétním případě nárokovat na základě § 2161 občanského zákoníku pro případ zjištění nesouladu skutečných a propagovaných vlastností zakoupeného výrobku odstoupení od kupní smlouvy pro nesplnění jakosti při převzetí na základě uplatněné reklamace hodinek, neboť oprava zboží v tomto případě není možná, a výměna za stejné bezvadné zboží také ne.

Popřípadě pokud byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředků komunikace na dálku od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu a bez sankce.

Odstoupení od smlouvy je platné od chvíle dojití druhé straně. Pokud prodejce nereaguje na emailovou korespondenci, popřípadě nebere telefon, je třeba zaslat odstoupení od smlouvy prokazatelně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu podnikatele uvedenou ve veřejném rejstříku. Veškeré písemnosti, podací lístky, rovněž i emailové zprávy o potvrzení objednávky, popisu zboží, si pro případ sporu dobře uschovat. Dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci odstoupení od smlouvy účinné.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněz je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky na základě prokazatelně učiněného odstoupení od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň naposledy upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 21:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.