Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#73683Špatná kvalita mléka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před 12 měsíci

Soňa Šmírová

Znění stížnosti

Koupila jsem si v Albertu na Předškolní PLNOTUČNÉ mléko do kávovaru a opět nejde našlehat, prodáváte obarvenou vodu a není to poprvé,nebudu platit přes 20 Kč za vodu a pokud mi to zničí kávovar,budu Vás žalovat.


Produkt

Albert PLNOTUČNÉ MLÉKO


Požadované řešení

Není to poprvé,dříve to bylo běžné u pol.mleka,nápravu jak vyřešite netuším, zřejmě kontrola přes hygienu a kvalitu zboží. Pokud se mi kávovar zničí, podám stížnost jinde. Šmírová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2024 21:30, před 12 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.