Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zdravím ,mam ten istý problém ,chodia mu emaily a sms správy o nejakej dlžnej sume za vystavenie inzerátu ,Aukro si dlh bez upozornenia navýšil a poslal to na nejakú nedoverihodnu inkasnu agenturu Veyvia alebo tak nejak,tá agentúra nemá žiadny tel.kontakt a Aukro vôbec nereaguje ma moje maily a mam pocit ze to je podvod ,doteraz mi Aukro neposlalo vysvetlenie ani potvrdenie ze to su oni,ak žiadali platbu tak vedeli poslať aj 10 mailov ale na vysvetlenie reagovať nevedia ,ako mam postupovať aby mi náhodou zbytočne nevznikla exekúcia ?
Aukro
žiadam vysvetlenie a potvrdenie či to nieje podvodná stránka
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Jestliže si spotřebitel není jistý, zda došlo k postoupení pohledávky od společnosti AUKRO s.r.o. agentuře VYEVIA, doporučujeme vyzvat společnost AUKRO s.r.o., aby tuto skutečnost potvrdila.
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. (dostupných zde: https://aukro.cz/dokumenty/obchodni-podminky) bodu 2.3 může provozovateli vůči uživatelům vzniknout nárok na servisní poplatek, poplatek za vložení nabídky a poplatek za propagaci. Uživatelé jsou následně povinni hradit poplatky řádně a včas na základě zaslaných faktur.
Sazebník poplatků nalezne spotřebitel na webové adrese: https://aukro.cz/stranka/cenik.
Dále je v obchodních podmínkách společnosti upraveno v bodu 2.3.1, že: "V případě prodlení Uživatele se zaplacením poplatků může Provozovatel své pohledávky za Uživatelem vymáhat v občanskoprávním řízení. Předmětem vymáhání mohou být poplatky (dále jen „pohledávka“ nebo „jistina pohledávky“), tak i příslušenství pohledávky sestávající z i) úroků a ii) nákladů spojených s uplatněním pohledávky (dále jen „příslušenství pohledávky“). V případě občanskoprávního řízení náleží Provozovateli v případě úspěšného sporu také náklady řízení."
Z výše uvedeného vyplývá, že společnost AUKRO s.r.o. může v případě oprávněné pohledávky požadovat i náklady na vymáhání v přiměřené výši.
V případě, kdy dlužník neuhradí svůj dluh vůči společnosti, může věřitel požádat o pomoc s vymáháním své pohledávky některou ze společností zabývající se vymáháním pohledávek, jakou může být i agentura VYEVIA.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
veškerý přehled poplatků si může uživatel ověřit ve svém profilu na Aukro, kde je vždy specifikován přesný důvod poplatku (propagace, doprava apod.).
Z výše uvedeného příspěvku není poznat, o jakého uživatele se jedná a situaci tak nedokážeme blíže posoudit. Rádi bychom proto spotřebitele poprosili, aby nás kontaktoval skrze kontaktní formulář.
Děkujeme za pochopení
Andrea Zemanová
tým Aukro
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zdravím ,problém sa nijak nevyriešil ,radsej som to zaplatil pretože tie krysi by to dali na exekúciu ..Dakujem
Dobrý den, jelikož stále neznáme login uživatele, nedokážeme dohledat historii komunikace ani poplatků. Děkujeme za pochopení, Andrea Zemanová tým Aukro
Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvedl potřebné údaje k prověření situace a poplatek již uhradil, stížnost uzavíráme bez dosažené dohody stran.