Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#73684Vymáhanie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před 12 měsíci

Stefan Pecha

Znění stížnosti

Zdravím ,mam ten istý problém ,chodia mu emaily a sms správy o nejakej dlžnej sume za vystavenie inzerátu ,Aukro si dlh bez upozornenia navýšil a poslal to na nejakú nedoverihodnu inkasnu agenturu Veyvia alebo tak nejak,tá agentúra nemá žiadny tel.kontakt a Aukro vôbec nereaguje ma moje maily a mam pocit ze to je podvod ,doteraz mi Aukro neposlalo vysvetlenie ani potvrdenie ze to su oni,ak žiadali platbu tak vedeli poslať aj 10 mailov ale na vysvetlenie reagovať nevedia ,ako mam postupovať aby mi náhodou zbytočne nevznikla exekúcia ?


Produkt

Aukro


Požadované řešení

žiadam vysvetlenie a potvrdenie či to nieje podvodná stránka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 09:11, před 12 měsíci

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Jestliže si spotřebitel není jistý, zda došlo k postoupení pohledávky od společnosti AUKRO s.r.o. agentuře VYEVIA, doporučujeme vyzvat společnost AUKRO s.r.o., aby tuto skutečnost potvrdila.

Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. (dostupných zde: https://aukro.cz/dokumenty/obchodni-podminky) bodu 2.3 může provozovateli vůči uživatelům vzniknout nárok na servisní poplatek, poplatek za vložení nabídky a poplatek za propagaci. Uživatelé jsou následně povinni hradit poplatky řádně a včas na základě zaslaných faktur.

Sazebník poplatků nalezne spotřebitel na webové adrese: https://aukro.cz/stranka/cenik.

Dále je v obchodních podmínkách společnosti upraveno v bodu 2.3.1, že: "V případě prodlení Uživatele se zaplacením poplatků může Provozovatel své pohledávky za Uživatelem vymáhat v občanskoprávním řízení. Předmětem vymáhání mohou být poplatky (dále jen „pohledávka“ nebo „jistina pohledávky“), tak i příslušenství pohledávky sestávající z i) úroků a ii) nákladů spojených s uplatněním pohledávky (dále jen „příslušenství pohledávky“). V případě občanskoprávního řízení náleží Provozovateli v případě úspěšného sporu také náklady řízení."

Z výše uvedeného vyplývá, že společnost AUKRO s.r.o. může v případě oprávněné pohledávky požadovat i náklady na vymáhání v přiměřené výši.

V případě, kdy dlužník neuhradí svůj dluh vůči společnosti, může věřitel požádat o pomoc s vymáháním své pohledávky některou ze společností zabývající se vymáháním pohledávek, jakou může být i agentura VYEVIA.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2024 16:02, před 12 měsíci

Dobrý den,

veškerý přehled poplatků si může uživatel ověřit ve svém profilu na Aukro, kde je vždy specifikován přesný důvod poplatku (propagace, doprava apod.).

Z výše uvedeného příspěvku není poznat, o jakého uživatele se jedná a situaci tak nedokážeme blíže posoudit. Rádi bychom proto spotřebitele poprosili, aby nás kontaktoval skrze kontaktní formulář.

Děkujeme za pochopení
Andrea Zemanová
tým Aukro

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2024 12:48, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2024 13:25, před 11 měsíci


Stefan Pecha

Zdravím ,problém sa nijak nevyriešil ,radsej som to zaplatil pretože tie krysi by to dali na exekúciu ..Dakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2024 13:31, před 10 měsíci

Dobrý den, jelikož stále neznáme login uživatele, nedokážeme dohledat historii komunikace ani poplatků. Děkujeme za pochopení, Andrea Zemanová tým Aukro

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 13:05, před 9 měsíci

Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvedl potřebné údaje k prověření situace a poplatek již uhradil, stížnost uzavíráme bez dosažené dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.