Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#73685Nefunguje karta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před rokem

Gabriela Blahoutová

Znění stížnosti

Dobrý den
Mám u vás dvě karty a jednou z nich jsem ukončila a druhou kartu jsem si chtěla ponechat. A ona přestala fungovat. Můžete mi to vysvětlit ???? A začne až si fungovat až zaplatím tu první kterou používat nebudu. Nechápu vaší logiku. A nemáte ani ochotu to nějak udělat aby fungovala. A ještě máte máte tu drzost že nevratite peníze za kartu která nefunguje. Pak mi lže tě že nemáte pobočky a já ve vaší pobočce na Zličíně dostala kartu pak lžete že nemáte technika vás technik z vaší pobočky přišel k nám domů namontovat druhou kartu ,stalo to zhruba 6000 Kč a karta fungovala chvíli teď je zaplacena do 27.7.24 a nefunguje paráda. Všude to rozhlasem všem reknnu ať si od vás nic neberou že jsem banda lhářů a zlodějů. Dám to na fb instagram atd ať to všichni vědí co jste zač. A podám na vás tu největší špatnou recenzi


Požadované řešení

Řešení chci aby mi fungovala karta
*** i beztoho abych platila něco navíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 09:18, před rokem

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti SKYLINK prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.skylink.cz/kontaktni-formulare.

Další kontakty na společnost:
- adresa: Satelitní televize Skylink, P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika;
- infolinka: 595 694 310.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 15:08, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.