Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý, den,dneska ráno šel manžel hned po noční do lidlu na kuchyňku v akci.Byl první na prodejně hned šel k pokladně že chce tu nabízenou kuchyňku za 999 z letáku.Prodavacka mu řekla že jedna sice došla ale že si ji kolegyně odložila.
Co je to za pořádek vůči zákazníkům..
Proč tedy děláte letáky a z lidí blbce když vaší zaměstnanci zboží rozebiraji mazi sebou..
Přijde mi to nekorektní.
Dostáváme od firmy kartičky v hodnotě 3000.kc.doporucim radeji tím padám Kaufland.Tam se tohle nestává.
S pozdravem Jana Slavik ***
Dřevěná kuchynkaGourmetXXL. 999 KČ
Touto cestou vás prosím o dodání kuchyňky za slevnenou cenu klidně plus poštovné poslat na adresu..
Jana Slavik ***
Děkuji ..Za vstřícnost a pochopeni
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Slavík, mrzí nás, že jste si kvůli kuchyňce naplánovali návštěvu naší prodejny a výrobek jste i přes to nesehnala. Bohužel nemáme bližší informace o dostupnosti zboží na konkrétních prodejnách. Věříme, že kuchyňka bude v budoucnu za přívětivou cenu i v našem e-shopu. Doporučujeme Vám tedy sledovat www.lidl-shop.cz. Za vzniklé komplikace se Vám samozřejmě omlouváme a doufáme, že i tak, se k nám budete nadále vracet. S pozdravem Tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Čekala jsem ze se k tomu lidl postavi tak ze kuchyňku posle když nedodržení nabídku z letáku a prodavačky si je rozebraly.S postojem spokojena nejsem.
Děkuji.Jana Slavik