Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Problém se týká dvou časopisů, které nám v minulosti byly doručovány včas. Jde o
1) Americký vědecký měsíčník Scientific American, kdy nám nebyla doručena čísla 12/2023 a 1/2024.
2) Týdeník Respekt - tento týden nedodán (vychází v pondělí)
Prosím zjistit, proč jsou tyto výpadky v doručování.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme se obrátit se vzniklou situací i na společnost, u které si předplatil časopisy, jelikož uzavřením smlouvy o předplatném vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli časopis na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.
K České poště, s.p.:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.