Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#73699Kedy dostanem peniaze za predaj?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2024, před 12 měsíci

Robert Pusztai

Znění stížnosti

VAZENY Aukro uz mesiac ze kupující *** zakoupeného zboží ***- Seiko MM200 Spb187j1 NE KOMUNIKUJEE ANI PENIAZE ANI hodinky NEPOSLAL , neposlal MI NASPET HODINKY kupujuci *** ,UZ SOM PISAL mu 7krat POSLAL SOM MU ADRESU MOJE ABY POSLAL NASPET HODINKY A NEKOMUNIKUJE , pisal som viackrat aj vám do Aukru ze nekomunikuje kupujuci aby ste mi poslal penize
za hodinky lebo zvolil som platbu cez aukro,A UZ ODISIEL MESIAC A KAZDY TYZDIN PISAL SOM AJ VAM 2X ,VYEM ZE MAM PRAVO KED KUPUJUCI OBDRZY TOVAR TAK MAX 5 DNI A POSLETE PENIZE ,A UZ ODISIEL MESIAC A STALE NIC NEDEJE , aj vy nekomunikujete SEMNOU vyrieste to POZDR ROBERT


Produkt

Seiko MM200 Spb187j1


Požadované řešení

chcem dostat peniaze za moje hodinky co sem poslal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 11:02, před 12 měsíci

Systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Z popisu stížnosti vyplývá, že smlouva byla nejspíše uzavřena mezi občany (nepodnikajícími osobami) a kupující tak nepožívá zvláštní právní ochrany, která se vztahuje na prodej zboží spotřebiteli.

Zadržuje-li však druhá osoba peněžní prostředky bez spravedlivého důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2024 15:53, před 12 měsíci

Dobrý den,

nákup proběhl mezi fyzickými osobami prostřednictvím platby přes Aukro. Jelikož bylo kupujícímu dodáno zboží poškozené, má dle podmínek Aukra možnost vrátit zboží zpět prodejci. Této služby kupující využil a zboží po vánočních svátcích prodejci odeslal.

Prodejce si ve zprávě nárokuje vrácení platby, avšak ta mu nenáleží, jelikož kupujícímu odeslal poškozené zboží. Vráceno zboží bylo zpět prodejci dodáno 17.1.2024. Jakmile prodejce opětovně potvrdí, že zboží obdržel, budou vyplaceny finanční prostředky kupujícímu.

S pozdravem
Andrea Zemanová
tým Aukro

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2024 12:47, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2024 15:52, před 11 měsíci


Robert Pusztai

Hodnocení: