Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
moje žena je v důchodu atak je celé dny doma. Já často dostávám doporučené dopisy. V poslední době, ale mám velké potíže s doručením zásilky domů. proto že jste zdražili na již dost neslušnou cenu, tak očekávám ataky důsledně požaduji, aby za ty peníze mi byla doručena a já nemusel pořád běhat na poštu. Problém, je v tom, že jistý pan K. M., který je vždy uveden na výzvě se ani nanamáhá zazvonit, tak si zásilku nemůžeme vyzvednout. Oba máme potíže s chůzí, jsme lidé staršího věku. Před měsícem se stala tato událost také, stěžoval jsme si na místním oddělení a ted znova. V úterý 9.1. byla žena u doktora a vrátila se v 9,00 dopoledne a kontrolovala schránku a nic tam nebylo. Já přišel ve 14,00 a ve schránce byla výzva k vyzvednutí dopisu. To mne naštvalo, proto že pan K. opět nezazvonil.
Tak jsem zavolal na místní stížnosti, a dozvěděl jsme se , že mi výzva bylo doručena již 4.1. ve čtvrtek. To je dokonce i na výzvě napsáno. Tak to mne rozzlobilo ještě více. Paní na stížnostech mne odbyla, že oni to doručovali již 4.1 a basta. Schránku jsme kontroloval i v pátek 5.1 i v pondělí 8.1 a nic ve schránce nebylo. To ji nezajímalo a že prý je to tvrzení proti tvrzení a oni to doručili 4.1.. Mne z toho vyplývá, že váš zaměstnanec si natiskl výzvy již 4.1 a bohužel dodal výzvu (né dopis) až 7.1. takže závěr je ten, že jsme se ženou lháři a pošta je vzorná. Tak jestli si takto budete nalhávat a oblbovat vaše zákazníky, tak tady dlouho asi nevydržíte a půjdete stále dolů.
Takže si stěžuji na vašeho zaměstnance a žádám nápravu. Za 75 za doporučený dopis vyžaduji, aby bylo doručeno do mého bydliště a vždy byl učiněn zvonkem pokus a o předání. Pokud pan K. či jiný doručovatel nedodrží, tak si budu stěžovat na každý takovéto odfláknuté dodání.
číslo zakázky je RR803227535CZ
S pozdravem
Zdeněk Dvořák
číslo výzvy číslo zakázky je RR803227535CZ
Měli by jste dodávat doporučenou pošt a balíky odpoledne, kdy jsou lidi doma a né v práci, jen si tu práci komplikujete
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman