Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes ve 12h na mé adrese pošťačka Sonáková Marie sice zazvonila, na zvonek, ale již nijak nereagovala na mou reakci a pouze vhodila "Výzvu k vyzvednutí zásilky" do schránky. Neměl jsem tak vůbec možnost doporučenou zásilku převzít. Velice mě tento přístup vadí.
doporučené psaní RR642311552CZ
Pošťačka Sonáková po zazvonění setrvá u zvonku alespoň 10 vteřin a reaguje. Doporučené psaní doručí na adresu a poskytne tak službu - doručení psaní na adresu adresáta.
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.