Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Opakovaně se na pobočkách v Ostravě-Trebovicích a Nová Karolína setkáváme s tím, že objednávky nejsou úplné. Z posledních deseti objednávek jsme měli kompletní pouze dvě. V Třebovicích bohužel standardně ani nedostanete stvrzenku, navíc jsme to několikrát zjistili až při rozbalení objednávky a bez stvrzenky samozřejmě nelze reklamovat a tím pádem se dožadovat nějaké reakce.
Naposledy dnes ve večerních hodinách v Nové Karolíně. Objednávku jsme si přivezli bez hranolek a smažené placky. Tedy opět téměř 100kč.
Chybné části objednávky - smažené hranolky a placka
PROSÍM, ABY SE A TÍM KONEČNĚ ZAČALO NECO DĚLAT.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.