Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Už několik let mi tato společnost zasílá nabídku zboží, které je pro mne nepotřebné,vždy v počtu 3ks /slovy tři kusy/ obálky na stejné jméno. Toto považuji za naprosto nenormální.
Prosím o okamžité vyřazení mé adresy z databáze společnosti.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Pokud podnikatel nebude reagovat na e-mail (beautymarketcz@gmail.com), doporučujeme spotřebiteli podat písemnou žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele a to doporučeně a s dodejkou na adresu sídla společnosti (Rybná 716/24, 110 00 Praha), neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané žádosti.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozuměl, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.