Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes nebyla synovi který je sluchově postizeny vzata karta sodexo-flexi pass na Chodove.Nakup byl 18:15,sal 7,sedadla 12,13.Aquaman a ztracene kralovstvi.Pry s ni nemůže platit!V listopadu jsme byly celá rodina na Zličín a platila jsem s ní normalne.Takze si dnes vstupenky musel zaplatit normálně.Zajimalo by mě proč to tak je!!!
Chodov,sál 7,rada 4 ,sedadla 12,13. Aquaman a ztracené kralovstvi
Vrácení penez
|
Tweet |
Na webových stránkách společnost uvádí následující: "V multiplexech Cinema City přijímáme karty Ticket Benefits, Benefit Plus, Flexi Pass a poukázky společnosti Edenred (Ticket Compliments, Ticket Multi, Ticket Benefits sport a kultura) a papírové poukázky Sodexo (Relax Pass, Flexi Pass, Dárkový Pass a Fokus Pass) a kartu od společnosti Benefit Plus."
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Cinema City Czech s.r.o. "provozovatel přijímá k platbě Vstupenky nebo jím prodávané zboží platební karty (např. VISA, MasterCard, Diners Club). Provozovatel přijímá k platbě Vstupenky také poukazy společnosti Sodexo a Edenred. Tyto poukazy lze použít pouze na pokladně multikina při koupi Vstupenky na představení dle aktuálního platného programu, či jiného zboží nabízeného Provozovatelem (např. zboží nabízené v baru či kavárně multikina). Při platbě Vstupenky či jiného zboží Provozovatele poukazy všech typů nevyplácí Provozovatel Zákazníkovi rozdíl v hodnotě poukazu a cenou zakoupené Vstupenky nebo cenou zakoupeného zboží. Provozovatel doporučuje Zákazníkovi využít poukazu nižší hodnoty a zbytek ceny Vstupenky nebo zboží doplatit v hotovosti."
Možnost placení (hotově, kartou, poukázky atd.) je na volbě podnikatele, postup by však měl být sjednocený, tzn. že pokud bylo spotřebiteli v minulosti umožněno zaplatit vstupenku kartou sodexo-flexi pass, mělo by být možné takto učinit i do budoucna.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti na e-mail: info@cinemacity.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.