Společnost


Cinema City Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73749Vstupenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2024, před 12 měsíci

Zuzana Švandrlíková

Znění stížnosti

Dnes nebyla synovi který je sluchově postizeny vzata karta sodexo-flexi pass na Chodove.Nakup byl 18:15,sal 7,sedadla 12,13.Aquaman a ztracene kralovstvi.Pry s ni nemůže platit!V listopadu jsme byly celá rodina na Zličín a platila jsem s ní normalne.Takze si dnes vstupenky musel zaplatit normálně.Zajimalo by mě proč to tak je!!!


Produkt

Chodov,sál 7,rada 4 ,sedadla 12,13. Aquaman a ztracené kralovstvi


Požadované řešení

Vrácení penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 14:13, před 12 měsíci

Na webových stránkách společnost uvádí následující: "V multiplexech Cinema City přijímáme karty Ticket Benefits, Benefit Plus, Flexi Pass a poukázky společnosti Edenred (Ticket Compliments, Ticket Multi, Ticket Benefits sport a kultura) a papírové poukázky Sodexo (Relax Pass, Flexi Pass, Dárkový Pass a Fokus Pass) a kartu od společnosti Benefit Plus."

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Cinema City Czech s.r.o. "provozovatel přijímá k platbě Vstupenky nebo jím prodávané zboží platební karty (např. VISA, MasterCard, Diners Club). Provozovatel přijímá k platbě Vstupenky také poukazy společnosti Sodexo a Edenred. Tyto poukazy lze použít pouze na pokladně multikina při koupi Vstupenky na představení dle aktuálního platného programu, či jiného zboží nabízeného Provozovatelem (např. zboží nabízené v baru či kavárně multikina). Při platbě Vstupenky či jiného zboží Provozovatele poukazy všech typů nevyplácí Provozovatel Zákazníkovi rozdíl v hodnotě poukazu a cenou zakoupené Vstupenky nebo cenou zakoupeného zboží. Provozovatel doporučuje Zákazníkovi využít poukazu nižší hodnoty a zbytek ceny Vstupenky nebo zboží doplatit v hotovosti."

Možnost placení (hotově, kartou, poukázky atd.) je na volbě podnikatele, postup by však měl být sjednocený, tzn. že pokud bylo spotřebiteli v minulosti umožněno zaplatit vstupenku kartou sodexo-flexi pass, mělo by být možné takto učinit i do budoucna.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti na e-mail: info@cinemacity.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:25, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.