Společnost


JAREA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7375Neuznání reklamace Axa pro pobyt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2015, před 9 lety

Patrik William Pustějovský

Znění stížnosti

Dobrý den,

Přítelkyně koupila rodičům voucher na dvoudenní pobyt v Beskydech v Penzionu Ondřejník, ovšem ta v daném čase nedodala službu (pobyt) s odůvodněním, že je možné díky počtu rezervací pouze zaplatit 1000,- na osobu na víkendový pobyt (který nebyl ani v možnostech voucheru, ten byl pro dny ne - pá), aby bylo možné poukaz využít, což bylo ještě celý měsíc a půl před koncem platnosti voucheru. Pro nedodržení podmínek jsme s přítelkyní raději hned couvli a požádali jsme slever o reklamaci a vyjádření v rámci pojištění AXA, protože se podmínky neslušovaly s popisem akce a realitou. Bohužel nám však paní Zuzana Hrudníková ze Sleveru.cz odpověděla, že objednávka byla placena kartou a akce byla vyúčtována penzionu a řešit tuto reklamaci přes pojištění AXA není možné. Bezúspěšně jsme několikrát kontaktovali společnost Jarea telefonicky a mailem. Do dnešního dne nemáme ani pobyt, ani peníze. Cena voucheru byla 2490,-.

Děkuji za pomoc

S pozdravem

Patrik William Pustějovský


Produkt

2 dny wellness pobyt v penzionu Ondřejník


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 12:10, před 9 lety

V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem,jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování.
V případě, že bylo sjednáno pojištění zahrnující tuto situaci, měla by pojišťovna ve sjednané výši škodu nahradit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 16:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.