Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Přítelkyně koupila rodičům voucher na dvoudenní pobyt v Beskydech v Penzionu Ondřejník, ovšem ta v daném čase nedodala službu (pobyt) s odůvodněním, že je možné díky počtu rezervací pouze zaplatit 1000,- na osobu na víkendový pobyt (který nebyl ani v možnostech voucheru, ten byl pro dny ne - pá), aby bylo možné poukaz využít, což bylo ještě celý měsíc a půl před koncem platnosti voucheru. Pro nedodržení podmínek jsme s přítelkyní raději hned couvli a požádali jsme slever o reklamaci a vyjádření v rámci pojištění AXA, protože se podmínky neslušovaly s popisem akce a realitou. Bohužel nám však paní Zuzana Hrudníková ze Sleveru.cz odpověděla, že objednávka byla placena kartou a akce byla vyúčtována penzionu a řešit tuto reklamaci přes pojištění AXA není možné. Bezúspěšně jsme několikrát kontaktovali společnost Jarea telefonicky a mailem. Do dnešního dne nemáme ani pobyt, ani peníze. Cena voucheru byla 2490,-.
Děkuji za pomoc
S pozdravem
Patrik William Pustějovský
2 dny wellness pobyt v penzionu Ondřejník
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem,jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování.
V případě, že bylo sjednáno pojištění zahrnující tuto situaci, měla by pojišťovna ve sjednané výši škodu nahradit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.