Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už několikrát se mi stalo že ze Zastávky u Brna, pripojové spoje nečekali na vlak. I když mají mít čekací dobu 5 minut. Zrovna dnes jsem vystoupila z vlaku a šla přímo k autobusu a on zrovna odjel. Jak je možné že spoj odjel, když řidič viděl že ja a pár dalších lidí jdeme přímo k tomu autobusu a díval se na nás? O víkendu jezdí vlaky po2 hodinách a já jsem se neměla ani jak dostat do práce.
Pripojové spoje že Zastávky u Brna ,do Zastávky Nemocnice Bohunice č. 405
Myslím si že by neměl být problém počkat do doby než přijede vlak, když je to v době čekací lhůty 5 minut, nebo čekat 1 minutu než cestující nastoupí. Doufám že autobusy budou cekat na cestující jak mají.
|
Tweet |
Pokud zakoupená služba neodpovídá objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci. Jako nevhodnější reklamační nárok se jeví sleva z kupní ceny.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.