Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měli jsme již delší dobu zakoupený zájezd od společnosti Viamare od 12.6 – 23.6.2015. Bohužel jsme z osobních důvodů zmeškali let. Na základě toho jsme si ve stejný den 12.6.15 zakoupili nové letenky od společnosti Easy Jet z Prahy do Říma a navazující let od společnosti Vueling z Říma na Zakynthos, kam jsme se potřebovali dostat na dovolenou. Letenku jsme si pojistili, jelikož jsme měli strach z možných škod, zpoždění apod.. Při příchodu na letiště nám bylo sděleno, že let od Easy Jet má 2 hodiny 40 min zpoždění, díky kterému bychom nestihli navazující let z Říma na Zaynthos. Zkoušeli jsme zjistit možnost pozdějšího letu z Říma na Zakynthos, ale ten nám byl nabídnut bohužel až za týden. Volali jsme oddělení služby zákazníkům našeho pojištění Easy Jet –Allianz a hovořili s L. H., který nám bohužel nebyl schopný pomoci, ani poradit a odkázal nás na pondělí na zákaznické oddělení, jak mi i uvedl do emailu Apostolia@seznam.cz.
První možný let na Zakynthos byl úterý 16.6.2015, takže jsme byli nuceni koupit 3 letenku pro dvě osoby na Zakynthos na toto datum, abychom se dostali na dovolenou.
Veškeré další dokumenty jako např potvrzení zpoždění, letenky a mailovou korespodenci mohu v případě nutnosti zaslat.
Vrácení peněz za propadlé letenky vinou letecké společnosti (zpoždění)
|
Tweet |
Spotřebitel po výzvě nezaslal požadované dokumenty k případu. Vzhledem k nedostatku informací musíme prozatím stížnost uzavřít.