Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7377Vrácená reklamace - nekompletnost zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2015, před 9 lety

Ladislav Pilař

Znění stížnosti

Dobrý den,

cca před rokem jsem si koupil k telefonu paměťovou kartu. Součástí karty je adaptér z microSD na SD kartu. Po cca půl roce telefon kartu nenačetl.

Cca před 45 dny jsem šel s kartou do pobočky czc.cz a řekl jim problém. Prodavač řekl, že je vše v pořádku a já šel tedy domu.

Nyní jsem po 40 dnech volal na reklamace a bylo mi řečeno, že byla reklamace vrácena z důvodu nekompletnosti zboží (nebyl přiložen adaptér z microSD na SD kartu), ale že už jsem si to převzal.

CZC totiž kartu (nedozvěděl jsem se proč), poslala někomu jinému a ten ji přijal. Karta šla načíst přes software pro obnovu dat, ale v zařízení již ne, takže 1) bych rád poděkoval czc.cz, že mé soukromé údaje poslala někomu koho neznám.

2) bych se rád zeptal. Pokud reklamuji paměťovou kartu (nechci vrátit peníze), proč musí být součástí adaptér, který nemá vliv na funkčnost. Když budu reklamovat adaptér na notebook, musím přinést i notebook? Když budu reklamovat ovladač na TV, musím přinést i TV?

Od Czc jsem se dozvěděl, že je nutné dodat vše.

Děkuji


Produkt

Micro Secure Digital (SDHC) 16GB Kingston Mobility Kit G2


Požadované řešení

Rád bych, aby se czc.cz vyjádřilo k problému, že pokud reklamuji kartu, je opravdu nutné dodat i adaptér?

Pokud nyní pán, který kartu obdržel musí kartu poslat zpět na czc.cz a ta jí zašle zpět na mou adresu a následně jí zase musím dát na czc.cz - nebylo by lepší řešení, které jsem navrhl - donést na prodejnu i adaptér a neposílat si to další měsíc?

Karta nefunguje, opravovat jí nikdo nebude. Moje chyba to nebyla, tak bych rád, aby se k tomu czc postavila čelem a kartu mi vyměnila v rychlejším, než dalším 40 denním kole.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2015 08:24, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2015 12:53, před 9 lety

Dobrý den pane Pilaři,

pro ověření Vaší napsané historie prosím o číslo reklamace.

K ostatnímu přidávám, že nejsme povinni od Vás požadovat kompletní balení https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklamace-nabijecky-odevzdate-i-telefon, ale usnadní a hlavně zrychlí celý průběh reklamace.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2015 13:24, před 9 lety


Ladislav Pilař

Dobrý den,

číslo reklamace: RMA číslo RE15031806

Dnes jsem dostal do emailu protokol s vyjádřením technika:
Zamítnuto, zboží dodáno nekompletní, pro řádné otestování je potřeba dodat kompletní balení.

Takže teď nevím. Je nutná redukce, která nebyla za celou dobu potřeba?

S pozdravem,
Ladislav Pilař

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 14:40, před 9 lety

Prodávající může po spotřebiteli požadovat pouze dodání takového příslušenství, bez kterého nelze posoudit vadu věci. Pokud se vada prokazatelně týká jen paměťové karty a dodání adaptéru nemá na projev vady žádný vliv, lze namítat nevyřízení reklamace řádně a včas v rozporu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Uplynutí zde uvedené lhůty zakládá fikci podstatného porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

V opačném případě doporučujeme spotřebiteli znovu uplatnit reklamaci a dodat vše potřebné pro řádné posouzení vady.

K samotnému poskytování osobních údajů třetí straně dodáváme, že prodávající je oprávněn zaslat reklamované zboží osobě určené k posouzení vady a provedení opravy. Děje se tak zpravidla s využitím autorizovaného servisu, který však na rozdíl od prodávajícího neodpovídá za vyřízení reklamace přímo spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2015 10:52, před 9 lety

Dobrý den pane Pilaři,

můžete reklamaci podat na pobočce Praha - Háje? Karta je skladem, tak bychom vyměnili jen vadnou část.

Děkuji a omlouvám se za komplikace
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2015 13:39, před 9 lety


Ladislav Pilař

Vážený pane Boček,

děkuji za nabízené řešení, ale i kdybych místo pobočky Dejvice (vedle které bydlím) jel přes celou Prahu do pobočky Háje, kartu stále nemám.

Karta byla odeslána na nějakého pána v Brně (tuším dle adresy). Nyní se doufá, že pán kartu pošle zpět na czc.cz a následně na mou adresu.

Doufá se již asi 10 dní, protože jsem předevčírem napsal na reklamace@czc.cz o stav a nebylo reagováno.

Děkuji a s pozdravem,
Ladislav Pilař

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2015 14:04, před 9 lety

Dobrý den pane Pilaři.

Dle informací od kolegů, měla být na vaši adresu (správnou) zaslána nová karta , prosím o potvrzení, že k vám karta dorazila .

Děkuji.

S pozdravem
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 10:07, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda ve sporu skutečně došlo k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 09:39, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.