Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#73772Vratné/nevratné láhve pilsner

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2024, před 12 měsíci

Martin Talián

Znění stížnosti

Dotaz na infolinku Albertu o výkupu láhví (Pilsner urquel 0,33) pobočka J. Hradec. Bylo mi sděleno, že ano, email níže.
Když jsem jel 30 km vzdálenosti, tak mi láhve nevzali. Na další emaily již nereagovali. Proč mi něco tvrdili a poté danou službu neposkytly, nevím...


Datum: 19.09.2023 19:27
Dobrý den,
na uvedené prodejně lahve vykupujeme.

Pěkný den
Váš
Albert


Požadované řešení

poukázka/omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 14:48, před 12 měsíci

Zákon o obalech se vztahuje na podnikající fyzické a právnické osoby, které
1. uvádí obaly na trh: výrobci obalů, dovozci obalů ze zemí mimo území EU a přepravci obalů ze zemí EU
2. uvádí obaly do oběhu: distributoři obalů (tj. osoby, které nakoupí balené výrobky v České republice a předají je dále, ať již úplatně nebo bezúplatně).

Dle § 9 odst. 5 zákona o obalech je osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, povinna zajistit, aby tyto obaly nebo odpady z těchto obalů, jde-li o vratné zálohované jednorázové obaly, byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Zároveň musí taktéž zajistit zpětný odběr těchto obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru dle § 10 téhož zákona.

Z výše uvedeného se domníváme, že společnost Albert Česká republika, s.r.o. je povinna zajistit zpětný odběr obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru.

Jestliže bylo spotřebiteli e-mailem potvrzeno, že na uvedené prodejně láhve společnost vykupuje, měla mu být taktéž tato služba poskytnuta.

Dle § 36 písm. b) zákona o obalech kontroluje zajištění zpětného odběru osobami, které uvádějí obaly na trh nebo do oběhu prodejem spotřebiteli, Česká obchodní inspekce, na kterou je možné se s podnětem obrátit.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.