Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, sázel jsem na boxerský zápas přes Fortunu a bylo možno sázet na možnost zápas skončí v 1-3 kole, 4-6, 7-9 a v 10-12 kole. Já vsadil možnost v 10-12 kole. Zápas trval všech 12 kol a já se tedy domníval, že jsem vítěz, protože zápas skončil dvanáctým kolem, ale sázková kancelář výhru neuznala a napsala mi, že zápas byl rozhodnut na body a tedy neskončil v 12 kole. Já si, ale myslím, že když má box 12 kol tak zápas vždycky končí maximálně v 12 kole a bodování už je věc druhá, ale nepovažuji to za zápas. Zároveň taková možnost ukončení zápasu ani nebyla uvedena v možnostech. Měl jsem vsazeno poměrně dost peněz a výhra mohla dosáhnout skoro 200 tisíc korun. Myslím si, že si společnost vykládá pravidla jak se jí to zrovna hodí do karet.
fortuna sázka online na box
vyplacení výherní částky, případné uznání chyby, protože nebyla možnost si vsadit na všechny možnosti ukončení zápasu a vyplacení celé mé vsazené částky na tiketu
|
Tweet |
Dle herního plánu společnosti bodu 12 "vzniká sázejícímu nárok na Výhru v případě, že jsou splněny všechny následující podmínky:
- Fortunou byly zveřejněny všechny Oficiální výsledky všech Sázkových příležitostí obsažených na výherním Tiketu, které jsou rozhodné pro zjištění nároku na Výhru;
- nebyl porušen žádným způsobem tento Herní plán a neexistují pochybnosti o regulérnosti Kursové sázky a ani nejsou splněny podmínky pro zrušení Kursové sázky nebo prohlášení Kursové sázky za neplatnou;
- Sázejícím byly správně určeny všechny tipované výsledky všech Sázkových událostí, obsažených na výherním Tiketu, které jsou rozhodné pro zjištění nároku na Výhru."
Dále je zde stanoveno, že: "Účastníci jsou oprávněni podávat odůvodněné reklamace a/nebo stížnosti vždy nejpozději do šesti (6) měsíců (nestanoví-li tento Herní plán výslovně lhůtu jinou) od vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace či stížnosti, přičemž každá řádná reklamace musí být Fortuně doručena nejpozději poslední den lhůty pro její podání dle tohoto článku – tímto článkem
není dotčeno ustanovení § 10 odst. 6 Zákona o hazardních hrách, pokud nedošlo k připsání Výhry automaticky. Reklamace musí vždy obsahovat úplné jméno a příjmení, korespondenční adresu Účastníka, číslo reklamovaného Tiketu (v případě, že se reklamace týká uzavřené Kursové sázky) a uvedení přesného popisu reklamovaných skutečností a okolností, za kterých k nim došlo. Fortuna odůvodněnou reklamaci či stížnost prošetří a do třiceti (30) dnů oznámí Účastníkovi výsledek.
Odůvodnění reklamace a/nebo stížnosti je Účastník povinen doručit Fortuně e-mailem na adresu helpdesk@ifortuna.cz a/nebo písemně na adresu KURSOVÁ SÁZKA 26 z 26 FORTUNA GAME A.S. sídla Fortuny: Na Florenci 2116/15, Praha 1, PSČ 110 00 nebo prostřednictvím Pracovníka Pobočky na Pobočce. Přijetí reklamace prostřednictvím e-mailu Fortuna Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi. K reklamacím podaným jiným způsobem, než způsobem stanoveným v tomto článku, se nepřihlíží, o čemž bude Účastník vyrozuměn."
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.